Du anonyma!

Bara så att du vet så vet jag precis vem du är.
Och jag måste säga att jag är jävligt chockad, varför är DU anonym?
Och varför har du skrivit att du heter Mia? Det är ju inte en endaste bokstav som stämmer ju..

Och ja, jag är HELT säker på att jag vet vem du är!
Förstår bara inte varför du inte skriver ditt namn?

Svar på din kommentar idag:
Nu vet ju jag vem du är trots att du är anonym och jag är nyfiken på vad som får dig att säga så?
Jag har inget emot att du säger så, eller att du tycker så- men varför är du inte ärlig med ditt namn??

Och för att svara på dina tidigare kommentarer:
13 nov(Mia): nej, vi har inte kvar Tila. Av olika anledningar.
30 okt(Mia): ja, blod är tjockare än vatten. Och syskon är bra att ha, jag vet ju att du inte har någon syster, men en bror har du ju.
24 sep(anonym): Kira sålde vi, av olika anledningar.

Orkar inte gå in på nu varför vi sålde Kira och Tila, känner inte att jag behöver förklara mig heller för den delen...

Kommentarer
Postat av: virris

hahaha! Kul att vi skrev inläggen nästan samtidigt :-)

Tack för ditt inlägg - jätte gulligt!!!

Det blir ju rätt ensamt fast man har 70ungar runt omkring en :-)

Jag saknar att bara få tid för mig själv, även om ungarna sover så måste jag hela tiden omedevetet lyssna ifall någon vaknar osv.....

tufft med småbarn ibland :-)

2008-11-18 @ 23:43:12
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Lina

Men hallåååå där. Kände igen bilderna på dig i bloggen och stannade till och kom på att det är ju du! Det var inte igår vi hördes av(inte i år heller för den delen). är allt bra med dig???? Kramar Lina (paulina)

2008-11-19 @ 01:09:45
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Maja

Vem e det där anonyma? :o nyfiken

2008-11-19 @ 10:24:58
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0