Nytt boende

Nu har jag suttit i några timmar och letat nytt boende till mig,thomas och jonathan.
Har hittat 14 lägenheter som kan vara av intresse för oss, varav några som vi är väldigt intresserade av... vi får ringa runt lite imorgon och hoppas på det bästa =)

Japp, du läste rätt, lägenheter... inte ett enda hus eller radhus/parhus. Och det för att jag enbart vill bo i lägenhet... japp, så är det... knäpp jag e va? haha...
nejmen, det har hänt så mycket här i huset och jag får bara ont i magen av att tänka tanken på att vi återigen ska bo i hus.. jag vill känna mig säker, jag vill bo högt över marken(haha)... och sen är det billigare att bo i lägenhet! El,vatten osv osv blir billigare... =)
Hus kan vi köpa om några år, när vi sparat ihop pengar, när vi har stadiga inkomster osv osv.
just nu handlar det om att vi ska ha någonstans att bo och dessutom kunna LEVA. inte bara gå igenom livet och betala betala betala...

Och jag är supersugen på att börja jobba, så så fort som möjligt ska jag börja söka jobb! MEn jag vill ordna klart med flytten faktiskt! Sen är det dags att ge mig ut i arbetslivet! =) hehe

För en timme sen åt vi middag, köttbullar och makaroner. jonathan och stephie är just nu inne på jonathans rum och leker, om en halvtimme ska jag börja lägga jonathan, sen är det sovdags för båda barnen senast kl 20.

Kl 20 ska jag och Millan titta på något på tv, kommer inte ihåg riktigt vad det var... hmm... lyxfällan kanske?? haha, kommer faktiskt inte ihåg, det märker jag sen! =) hehe

Kanske bloggar sen igen, annars så hörs vi imorn!
puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Mia

Var är sötisvossen, har inte sett den på ett tag, har ni inte kvar den heller nu ??

2008-11-13 @ 23:10:50
Postat av: <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

2008-11-15 @ 04:44:34
Postat av: Marika

Hrm, kanske märks på mitt väldigt kreativa förra inlägg att det är mitt i natten - eller ja, snart morgon - och att jg inte sovit på en evighet. ;)

Tänkte be dig om bloggtips. Msn imorgon? Puss!

2008-11-15 @ 04:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback