Haha, tjejer är fanimej bäst! =)

Japp det är jag helt övertygad om! =)
Jag och Millan bestämde oss för att vi skulle åka och hämta hennes säng i alla fall.
Så vi monterade isär Alex gamla säng, och packade in allt det i bilen.
Vi hade mätt bilen redan och tyckte att jo men en 120 säng går fan in där, skitbra! =)
Vi åkte iväg till mamma och packade ut allt ur bilen, sen gick jag ut och flyttade på bilen eftersom mamma har en jävligt grinig granne som brukar ringa till parkeringsbolaget när man står utanför porten.. så jag ställde bilen på mammas parkering istället =)
Sen satte vi igång och montera ihop Alex säng, efter att vi lyft ut Millans säng från rummet.
Och det var lättare sagt än gjort, haha! Vi hade lite problem och gnuggade geniknölarna lite och kom på en jävligt bra lösning! fan va toppen! =)
Jag satt mot väggen, bakom huvudgaveln om man säger... och det var lite bökigt, men det gick.
Fick lite panik när mitt ben typ satt fast, men det löste sig.
Millan säger då lite försiktigt:
''ta inte det här på fel sätt,men ska inte jag som är lite smalare än dig sätta mig där istället?''
Hahahah! =) Men det sa jag nej till för det var inget problem! =)
Men vi garvade i alla fall som fan och härmade en viss person som gillar att säga ''ta inte det här som ett personligt påhopp'' så fort hon ska skriva något jävligt elakt. (som om att man kan låta bli att ta det som ett personligt påhopp NÄR DET ÄR DET!! ) hahah...
Det gick ju som sagt bra och vi fick ihop sängen =)
Vi tog en cigg med mamma och sen satte vi igång och skulle lasta in Millans säng i bilen.
Vi hade ju mätt och insett att sängen inte skulle gå in rakt, men om man tippade den lite så den låg/stod diagonalt i bilen så skulle det nog gå jävligt bra!
Vilket det gjorde, det var liiite bök att få in den men inga större besvär =)
Sen fick vi låna ett spänn band av mamma, så vi skulle kunna fästa fast bakluckan, som inte gick att stänga helt... det fanns ingen bra anordning att fästa i, men vi löste det jävligt bra tycker jag! =) haha
Innan vi stängde bakluckan så klippte vi sönder ena sidorna på två sopsäckar, som vi använde som skydd på madrassen(den lilla del som stack ut) och tejpade och hade oss =) Jag lade sopsäcksrullen på taket och sen satte vi igång och pulade med spännbandet...
Allt gick ju bra så vi tog en cigg till med mamma, eftersom vi varit så duktiga =)
Och sen åkte vi..
När vi kom hem så lastade vi ut allting och monterade ihop millans säng(skruvade fast benen) och sen skulle Thomas åka iväg, så då följde jag med ner, för jag skulle ändå kolla postlådan =)
Thomas: vafan e de här som ligger på taket??
Jag:*vänder mig om och tittar och skrattar lite medans jag säger*: hahaha, det är sopsäckar!! haha!
Thomas: men varför ligger dom här?
Jag: haha, ja dom har legat där hela vägen från Sätra, jag glömde lägga in dom i bilen... hahahaha

Då har alltså rullen med sopsäckar legat kvar på taket, jag glömde bort dom när vi höll på å pula med spännbandet!! haha!!!
Var ju lite coolt att dom låg kvar, sopsäckar är alltid bra att ha! =) hehe...

Just nu håller jag och Millan på att laga mat, vi ska äta spagetti(som jag gör) och köttfärssås(som millan gör)!
Mums! Det ska bli så smarrigt! =)
Måste rusa, nu kokar spagettivattnet! =)

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Millan <3

HAHAHAHAHA, OMG, jag tycker det va sjuuuukt roligt när jag sa: Ta inte det här på fel sätt nu, men ska inte jag som e lite smalare sitta där istället?? =) HAHAHAHA....



Aaaa, vi e fan grymma =)



Du & jag hjärtat <3



OSLAGBARA!!!

2008-11-30 @ 19:33:45
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0