En Lista!

Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu?  21:41
2. Namn? Angelica
3. Hur många barn vill du ha? Jag vill jättegärna ha ett barn till, kanske två.
4. Vill du gifta dig? Är redan gift =)
5. Rullar du spaghettin eller skär du den? Olika, på fyllan rullar jag, i vanliga fall skär jag. haha
6. Har du ätit sushi? nej fy för fan.
7. Favoritglass? Mjukglass
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 2
9. Humör? Trött, ont i magen.

Fyra Grejor:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Hahaha, nej! =)
2. Har du en hund? Nej, har haft dock.
3. Sover du helst själv eller med någon? Det är lite olika....
4. Tror du på spöken? ja, på en typ av spöken...

skulle:
1. Skulle du vilja vara längre? nej, är nöjd med min längd.
2. Skulle du vilja väga mer? nej för helvete! Då skulle jag nog explodera!
3. Skulle du vilja ha sex nu? inte just nu nej. haha
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? njaaee, inte just nu...

Kan:
1. Kan du röra på öronen? nej...
2. Kan du slicka dig på näsan? nope.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? aa lite...  
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? absolut!.
5. Kan du va på en fest utan att dricka? jajjamensan!
6. Kan dina vänner lita på dig? absolut!
7. Kan du tänka att pierca dig i naveln? har haft piercing i naveln, tog ut den när jag blev gravid. Om jag nånsin blir smal igen, så kan ja kanske tänka mig att göra det igen.
8. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? beror på vad det är för affär! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0