vinnare äääääärr

tina och tobias!! i knew it!!!!!
i fucking motherfucker knew it!!!
=( =( =(

Jag hoppades ju verkligen på att tony och annika skulle vinna!!

jaja... inget jag dör av... förmodligen inte.... hmmm...
om ja inte har bloggat igen inom en vecka så kan ni ju slå mig en pling och kolla om jag faktiskt har överlevt.. =) hahaha


nej nu ska jag faktiskt ta och hoppa i säng, Jonathan kommer ju vakna snortidigt imorgon bitti, och jag måste vara pigg och någelunda utvilad för jag måste råplugga också.... =(
jaja..
men som sagt... om ja inte bloggat igen om en vecka, RING MIG OCH KOLLA ATT JAG LEVER!!! =P =P =P =)

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Faaan va du e dålig på att blogga!!!!
Kom igen nu....
Skriva bara ner lite skit som jag kan läsa =P haha

Pözzz på dig, saknar dig FAKTISKT =P haha

2008-04-02 @ 00:32:27
URL: http://millan1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0