Nu var det ett tag sen igen... = )

Nu var det ett tag sen jag bloggade... igen... haha...
vet inte varför jag inte är som alla andra som gillar att blogga dagligen...
kanske för att jag inte anser att mitt liv är så intressant? eller för att jag helt enkelt inte orkar?
jag vet inte vad det beror på, men ibland får jag iaf lust att blogga och det är väl kanske tur det i alla fall... =)

Har inte gjort så jättemycket senaste tiden... i onsdags var jag och Maja dock ute och svängde våra lurviga(det uttrycket måste vara vår tids nördigaste för övrigt, hahaha)... vi började med lite(en hel del) förkrök här hemma hos mig och sen begav vi oss in till staden för att dansa lite... vi hamnade på ett ställe som heter White Room... vi hade faktiskt jätte kul, men det var ju inte sådär jättebra musik som man kan DANSA till... jag och maja hade dessutom varit så pass osmarta att vi tagit på oss 10cm höga klackskor! haha... men det gick bra ända fram mot slutet, då stod vi båda två och kved på dans golvet, haha=) =)

Vi blev upphämtade av min älsklade man runt 4, vi åkte då till Kebab House och åt kebaaaaab... =) det var sååå gott så gott... maja stod utanför och kramades med trädet också... haha...

ja, jag kan inte säga annat än att vi hade det jävligt kul trots våra klackar! =)
Tog en del bilder, här kommer några... =)

 Maja och Cricke innan vi åkte in till stan...

 Jag och Cricke innan vi åkte in till stan... = )

  vi alla tre precis innan vi skulle åka...

 Schlirig men glaaad =)

 jag och min älskade man som jobbade denna dag =)

 Party party =)

 så här såg jag ut denna kväll...  =)

 Maja var skitläcker! =) 

 KEBAB = fyllekäk! =)

 sååå gott med kebab på fyllan! =)

 tog av mig skorna i bilen på väg hem, hade sååå jävla ont... =( haha.. men kul hade vi! =)

och när vi kom in och skulle slänga oss i soffan och softa lite, så möttes vi av denna syn:

 Nonis hade vaknat och gått ut och lagt sig på soffan för att sova! =) SÖTNOSEN!! =)

Bilden på Nonis får avsluta bildvisningen för denna gång =)

Som sagt så hade vi jättekul, men vi hade också jädrans ont i fötterna när vi kom hem! =)

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Thank you, jag är super nöjd! :)

jaa, det är ju så jäkla svårt att hitta något man verkligen fastnar för och som man vet att man vill bära med sig resten av livet. För mig var det dock ett enkelt val, iochmed att det var min första också :)

vad har du för tatueringar nu då? :)



Ha det fint! ( I know, följer din blogg, titt som tätt!) ;)

Kramkram

2008-07-01 @ 22:45:53
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se/
Postat av: emma

vad kul att du börjat skriva igen!

hm, ska också fixa mej en blogg nån dag, det e rätt så kul att pyssla med :)

asså jag känner igen din kompis jättemycket, är hon från sätra eller nåt?

KRAM

2008-07-02 @ 16:30:13
Postat av: Angie

Rebecca:

Än så länge har jag bara en skorpion tatuerad på ena skuldran...

kom på att jag faktiskt har 3 på gång, varav den ena vet jag hur den ska se ut =) det är som en vänskapstatuering, man ''skickar den vidare'' till sin/sina vän/vänner... men har inte haft tillfälle att göra den än, men så fort som möjligt så =) hehe...



Nummer 2 jag vill göra är ett tribal hjärta och i hjärtat ska min sons namn stå och hans födelsedatum.

och nummer 3 kommer bli en hyllning till min mormor som gick bort för två år sedan...

så jag har en del tatueringar som jag vill göra, måste bara få råd till det också =) hehe



jaaså du, så du smyger runt i min blogg lite då och då? =) hehe.. kul kul! =) hehe



nu ska jag gå och titta på film, vi har köpt en projektor idag, as nice =) hehe..

ha det bra!

kram

2008-07-02 @ 21:45:43
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Låter ju asnice! Det är roligt att man har så mycket idéer. Jag har också huvudet fullt med idéer, kommer nog bli beroende av skiten! :P



Åååh, va fint :) Det är ett måste en dag när jag skaffar barn också, utan tvekan. Tatueringar som betyder något, som man har en "relation" till är finast :) Som jag och syrran funderar på en systertatuering tillsammans, men det verkar hon inte vara så engagerad i :P



Härligt, hoppas du får en trevlig kväll! ;D



KRAMAR!

2008-07-02 @ 22:33:24
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se/
Postat av: Majaaaaa

Jag saknar ihjæl mig efter dig! Vill inte vara hær! Varfør kan man inte spola fram tiden? Gah. Saaaknarrr!!! Hælsa alla hemma! Love you! <3<3<3

2008-07-07 @ 12:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0