Bröllopsdag!

Idag firar jag och Thomas 2 år som gifta! =)
det ska firas med att vi nu alldeles strax ska sätta igång grillen och grilla fläskfilé och käka pommes och bearnaise-sås till... =)

Dom stora barnen är hemma hos sin mamma, vilket är tråkigt, skulle tyckt det var jättekul om dom var här och firade med oss! =) Men dom kommer ju hem imorgon igen, så då får vi väl fira lite då också ;-) hehe

Jonathan vaknade igår kväll och var väldigt varm tyckte jag, så jag tog tempen på honom.. 39.9 hade han då?! =0
Stackarn fick alvedon och mer vatten, sen vaknade han två gånger till och ville ha mer vatten, men sen sov han hela natten och har gjort så nästan hela dagen... vaknat och velat dricka mer bara.. nu på eftermiddagen hade han ''bara'' 39.1, det är inte lika högt som igår, men det är fortfarande ganska hög feber... =( men det roliga med honom är att han fortfarande är väldigt pigg trots sin höga feber.. =)

Som sagt, nu ska vi sätta igång och fira lite, sen ska Thomas faktiskt ut och jobba... men han kommer gå ut ganska sent så vi i alla fall hinner fira lite... =)

kram så länge!!

lägger in en bild från bröllopet=)


 2 år sedan denna bild togs, ser fram emot alla kommande år tillsammans med dig!

Kommentarer
Postat av: stephanie

2008-06-07 @ 22:45:27
URL: http://steffif95.blogg.se/
Postat av: stephanie

det var ett fint inlägg mamma jag älskar dej massor puss :)

2008-06-07 @ 22:46:58
URL: http://steffif95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0