Älskar er!

Thomas och Maja! Jag älskar er verkligen av hela mitt hjärta! på två helt olika sätt såklart, men ni fattar vad jag menar =)

Igår kväll satt vi och drack lite gott och snackade gamla minnen och hade det verkligen asmysigt =)
Jag och maja sminkade oss och gjorde oss lite fina ''för gamla tiders skull''...

Hade verkligen as roligt och skrattade som aldrig förr tror jag!
(Vart är Micron Maja?! =) hahaha)

Här kommer en del bilder från gårdagen =)

Jag och min älskling <3


puss mitt hjärta  <3


Skål gumsan!

skåååål



puuuusssss


så jävla snygga! klockrent!


Fick ett sååå fint armband av Maja, som jag här ska leka söt och samtidigt visa upp =) Tack älsshhklingen! =)


Du och jag Maja, vi är såå fina =)  Älskar dig massor gumman! <3 Så glad att vi funnit tillbaka till varandra! =)




<3 tihi =) <3



Så gott med pasta... haha.... =)


Jadu, det vart ju en hel del bilder som jag laddade upp, men men =) kul å kolla på kanske??
Hade som sagt en jätterolig kväll =)

Nu ska jag ta och gå och väcka maja som har sovit lite middag, haha =)

puss på er som läser min blogg... =)
Vilke är ni förresten??? =) =)
KOMMENTERA!! =)

Kommentarer
Postat av: stephanie

vad roligt ni hade:)

2008-06-21 @ 17:54:19
Postat av: T`

Gud vad härligt, så ska det vara, skratt i massor !! =)



Hm, jag vill jätte gärna komma upp asså, vi får ta och bestämma någon dag tycker jag allt ?! då kanske jimmie kan hänga med upp också ?? =)

Pusspusss <3

2008-06-22 @ 14:39:56
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Maja

Tack föt en helt otrolig kväll/natt! Tusen röda rosor till Er! <3<3<3

2008-06-29 @ 19:31:10
Postat av: Christopher Lindgren Redman

Fan jag kmr ihåg den där kvällen som igår!!!!!



HAHAHA!!!:D

2008-09-24 @ 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0