Det finns bara tre...

det finns bara tre som kan vända mitt humör såsom ni kan.
den ena är min älsklade man Thomas, som betyder allt och lite till för mig!
den andra är min älskade son Jonathan, som lyser upp min tillvaro varje dag! Han är världens sötaste(jag vet att alla mammor och pappor säger så om sina barn, men jonathan ÄR verkligen världens sötaste!!)
och den tredje är du MAJA!
Du är underbarast av alla andra underbara människor jag känner!

Den som nu har vänt mitt humör är maja... var på skitpissigt humör över det här med barnens mamma osv osv.
klickade mig in till majas blogg och sedär sedär...


Jordens finaste blogg inlägg nånsin tror jag!
maja, om du klättrar upp på ett berg och jag klättrar upp på taket, så skulle du nog kunna se det enorma leendet jag har på läpparna just nu!
Du är bäst!

Jag är grymt imponerad över oss och att vi har tagit oss förbi allt som hänt och kommit ur det STARKARE.
Min kärlek till dig är starkare än vad den någonsin har varit! Vi har nog båda två lärt oss en hel del och jag är som sagt imponerad över vad vår vänskap har klarat av!
Jag tänker på dig sisådär 138546952045 gånger i minuten och min saknad efter dig är ENORM!

kommer bli jobbigt när jag åker till Rhodos, då är det inte bara dig jag kommer sakna, då är det ju även thomas, jonathan och sen kommer jag ju definitivt sakna cricke,stephie och alex också! och hassan! omg, jag kommer sakna många! undrar om jag kommer bli lika saknad? ;-) =P

anyway, nu har klockan stressat iväg som fan igen, och nu är det dags för mig att gå och brottas lite med kudden!

kan inte beskriva hur lycklig jag är över att ha er i mitt liv!
Ni får mig att vilja andas!



förresten! Någon som kan vrida fram tiden?? och typ tajma det så att maja kommer hem samma dag som jag kommer hem från rhodos... att vi träffas på arlanda och ser varandra på typ 100 meters avstånd, och springer mot varandra i slow motion och slänger oss i armarna på varandra, precis som på film! *fantiserar och ser lite små busig ut*

cricke sitter här bredvid och mumlar om att jag är så söt... haha... är det dags att gå och sova då, när man skriver som jag gör och en 15 årig KILLE säger att man är ''så söt''?? =) =)

cricke! DU KAN VA SÖT! <3

puss och god natt allihopa som läser min blogg! =)

Kommentarer
Postat av: Jessi

fin header :)

2008-07-11 @ 01:27:39
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Angie

Tack så mycket! Har fått hjälp av min syrras kompis med att fixa den, så jag kan tyvärr inte ta åt mig äran för den;-) hehe.. men Tack! =)

//Angie

2008-07-11 @ 01:38:03
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Majaaaa

Haha, Cricke har ju så rætt. DU ær SÅ SØT! <3



Tack før alla dina varma ord, du førgyller min dag. <3

En finare væn kunde jag inte ønska mig.

Ælskar dig! Snart ses vi, førhoppningsvist. Håll tummarna! ;)



/Norrkvinnan

2008-07-11 @ 15:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0