Vår räddande ängel!!

God dagens god dagens =) *haha*

Börjar med att berätta om igår:
Jag vaknade typ tio i 9, hade beställt väckning av min älskade syster... =)
Jag gjorde inte så mycket, väntade på att Jonathan skulle vakna.. Satt vid datorn och surfade runt på lite olika bloggar osv.
Jonathan förvånade mig med att inte vakna förns kl 11! Han är så knasig den lilla pojken, vissa dagar sover han hur länge som helst, som igår tex... Och vissa dagar vaknar han supertidigt, som han gjorde i förrgår... Då var han uppe kl 4 på morgonen, Thomas fick springa fram och tillbaka och lägga honom hela tiden... Vet inte riktigt vad det beror på, han går ju och lägger sig ungefär samma tid varje dag, så det handlar ju inte om att han vaknar tidigt när vi lägger honom tidigt och vice versa. Utan det där är olika från dag till dag... aja, ska väl inte pladdra på allt för mycket om det... =)

När han äntligen vaknade så åt vi frukost tillsammans, Stephie vaknade då också.. Stephie var hemma från skolan måndag,tisdag och onsdag, för vi vägrade riskera att hon kanske var smittad av Thomas och att hon i sin tur skulle smitta alla sina kompisar! vore ju inte så snällt om alla blev sjuka så här dagarna före jul.. Stephie har inte visat några som helst tecken på att hon skulle vara smittad, så vi skickade henne till skolan idag. Anyway...

Vi alla 3 åt frukost och sen väckte jag Thomas... Tyckte att han kunde vakna och umgås istället! =) *hihi*
Hur som helst så åkte vi till Millans jobb och hälsade på. Kattis skulle klippa en hund(pudel), men den var totalt omöjlig!!! Rev henne och snurrade runt och försökte bita henne, tur som fan att hunden hade munkorg!! Det var ingen rolig syn, den var helt sjuuuk i huvudet...!!! Men sen efter ett tag så började den blöda i munnen och Kattis tittade efter, då är det en tand som sticker ut åt sidan! Och förmodligen var det därför som den betedde sig som den gjorde, den hade ont!!
Hur som helst, Kattis lyckades(duktig som hon är) att klippa hunden i alla fall... Mitt i allt så kom en hund som Kattis skulle klippa klorna på, Millan fick gå ut och hämta den, för dens matte var rullstolsbunden och kunde inte komma in med hunden. Och det var ju lättare sagt än gjort kan jag lova! Millan fick dra in den, men den var skitstark och drog tillbaka. dom stod och hade typ dragkramp och jag stod bakom Millan och var helt övertygad om att Millans armar skulle slitas av! =/ Helt sjukt! hunden kastade sig runt sin egen axel typ och landade i en vattenpöl och sen fick Millan äntligen in den... Och väl inne var det inga som helst problem med hunden, det var bara det att få in den!
När ägaren till pudeln kom för att hämta så pratade vi, eller ja, Kattis framförallt, men vi intygade hur hunden hade betett sig för hon kunde inte tro det. Hon var jätteförvånad. Men sen berättade Kattis för henne om tanden, ägaren tittade och drog ut tanden! Och genast såg hunden mycket mer lugn ut! Så det var nog det det handlade om... Stackars hund...

Igår fick vi låna pengar av en UNDERBAR människa!! Han hade inte själv pengarna, men lånade pengar från sitt företagskort för att låna ut till oss! Så jävla snällt och faaan vad vi är tacksamma! För igår var det verkligen KRIS! Vi hade ingen som helst frukost till idag, fattades både bröd,pålägg,fil,mjölk och lite sånt..
Och vem denna starkt lysande stjärnan är, det säger jag inte... Hihi, skoja bara! =) Det är Millans kombo Fredrik!! Vår räddande ängel skulle vi kunna säga också.. ! =) TACK TACK TACK Fredrik! Du får tillbaka pengarna imorgon!!

Kvällen ägnade jag åt att sitta och spela spel på någon spelsida, provade några spel som man kan ladda ner och spela gratis i en timme... Jävligt roligt var två av dom... ska kolla sen om dom finns att ladda ner, men det tvivlar jag på... Aja...
Idag har jag tvättat massor... men imorse var jag så jäääävla seg... Jag och Jonathan hade inget att göra, så vi tittade på tv... och fan vad seg jag blev... Kändes som att ögonen gick i kors!! Kände mig som en zombie typ!
Men när jonathan ville bada så vaknade jag till och kom ut från mitt zombie-liknande tillstånd! haha

Nu ska jag fortsätta med tvätten, har just nu tvätt i torktumlaren och sen även lakan i ena tvättmaskinen och sen handdukar i den andra tvättmaskinen... Mycket tvätt med andra ord, och det är inte ens slut på all tvätt än...
Känns som att jag inte gör annat än att tvätta, men det tar aldrig slut! haha!

Bloggar nog sen igen! Om jag inte fastnar framför onlinespel igen... ;-) hehe

//Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0