Trevligt nyår!

Jajjamensan, det här nyåret har blivit raka motsatsen till vad jag trodde att det skulle bli!
Thomas är ju helt oplanerat hemma ikväll, vi trodde ju att det skulle bli så att han jobbade idag, precis som han brukar.. men nu blev det istället så att han är hemma ikväll och ska söka nytt jobb efter nyår... =)

Mamma hade planerat att ha några vänner över på besök, men dom blev dessvärre magsjuka hela bunten... Pratade med mamma idag på dagen och frågade om hon ville komma hit istället så hon skulle slippa sitta själv på nyår... men hon sa att hon ville vara hemma och gå och lägga sig i sin egen säng efter tolvslaget... vi bestämde i alla fall att vi skulle åka över dit för att fika. På väg dit så stannade jag och thomas på kvantum för att handla kött... Då ringde mamma och frågade om vi hade glömt bort henne, haha! Och sen så sa hon att hon gärna kom över  om erbjudandet kvarstod! och det är ju självklart att det gjorde det! så vi handlade klart och sen åkte vi och hämtade henne...

Även Hassan har ätit middag med oss!
Så från att jag trodde jag skulle sitta helt själv nu på nyår(vilket absolut inte hade gjort någonting!) så har vi nu ätit middag allihopa.. Jag,Thomas,Jonathan,Mamma och Hassan! Jättetrevligt!!
Vi har haft ganska djupa diskussioner, om livet efter och att man kommer tillbaka osv... Min mormor har även visat sin närvaro(min mormor gick bort för två år sedan)... Det kan jag ta i ett annat inlägg, har inte tid att skriva det just nu... =)

Hur som helst, riktigt trevligt...
Saknar min älskade syster som är uppe i Sälen på semester... =) Men vi ses på måndag igen, så då får jag kramas med henne.... Och sen har jag även en present till henne också... Det är inte mycket egentligen, men jag vet att hon kommer bli såååå glad!! =) Kan inte skriva vad det är eftersom hon läser bloggen... ;-) hihi... men på måndag får ni veta, det lovar jag! =)

Nu ska jag gå och vara social med min mamma och min man. Hassan har gått upp till sig då han fick besök...
Men jag ska verkligen ta vara på tiden med min mamma, vi umgås så himla sällan... =)
Hon ska även sova här, så imorgon äter vi frukost tillsammans också.. Vilket vi inte gjort sedan jag och Thomas bodde där i några månader när vi väntade på att Thomas skulle få lägenhet... =) (dett var precis i början på min graviditet med Jonathan, så det är lite mer än 4 år sedan... )


Vill önska er alla som läser min blogg att ha ett gott slut på det här året och ett riktigt gott nytt år!! =)

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Älsklingen, vill du att jag ska gråta när jag kommer "hem" full eller?????? Så där kan du ju inte skriva!!!! Vill ju hem då ju =( Men jag har iofs varit på det bästa nyårsfirandet NÅGONSIN!!! =) Men saknar er sjuuuuukt jävla mycke =( Älskar dig och längtar tills jag får min pressent =) Vill ju veta NUUU vad det är =) Puss puss love you

2009-01-01 @ 02:14:34
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Helen

Vad roligt att ditt nyår fick en positiv vändning med sällskap av familjen. Trevligt också att din mamma ångrade sig och kom .

2009-01-01 @ 11:55:21
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilken härlig vändning det blev!!!



En helt underbar kväll fick Ni!!



Önskar en en god fortsättning!!



kramar i massor

2009-01-01 @ 14:07:16
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0