Onödigt vetande...

Var inne på en blogg som heter Memories, såg där en lista som jag har sett säkert 4 gånger förut, men inte orkat kopiera och svara på själv... Men nu när den återigen stirrar tillbaka på mig genom skärmen så känner jag att jag måste ta mig ork att göra det... hehe! =)

Hur träffades ni? 
Genom min syster =)
Hur länge har ni varit tillsammans? 6 år och två månader typ...
Är ni förlovade? Inte nu längre, sedan 7/6-06 är vi ju gifta =)
Bor ni ihop?
Jajjamensan
Har ni barn?
Japp!
Har båda körkort?
Jajjamensan
Isåfall, vem kör bäst?
Jättesvårt at säga, vi är duktiga båda två. Jag är lite mesigare, mestadels för att jag inte velat riskera körkortet, men nu har jag ju haft det i över två år, så nu är det inte lika farligt! =)
Kommer du ihåg er första kyss?
Japp
Vem sa “Jag älskar dig” först?
Han
Vem är äldst?
Han, hela 17 år äldre... =)
 —————–

 Vilka stjärntecken är ni?
Jag är skorpion och han är tvilling
Vem fyller först på året? Han
 Vem är längst?
Han (tack och lov!)
Vem sjunger bäst?
Haha, måste säga att jag sjunger bäst... =)
 Håller ni i handen på stan?
Vi är typ aldrig ''på stan'', men det händer att vi håller hand när vi handlar.. Men absolut inte varje gång, eller ens ofta.. Men ibland är det riktigt mysigt... =)
Var nån av er oskuld när ni träffades?
Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Japp
Vad har ni gemensamt?
Väldigt mycket. Kärleken till vår son och varandra t.ex.
Blev du kär i första ögonkastet?
Nej
Har ni någon speciell låt?
Japp, Everly Brothers- (All I have to do is) Dream,dream,dream.
Har ni stora framtidsplaner?
Ja, det kan man kanske säga att vi har.
Har ni gråtit i varandras armar?
Japp, det har vi.
Har ni varit utomlands tillammans?
Ja, på vår bröllopsresa. =)
 Vilket är ert bästa minne?
Dagen då vår son föddes och dagen då vi blev man och hustru. Och dagen jag tog mitt körkort! =)
Vem lagar bäst mat?
Utan att tveka: HAN.
 Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Han jobbar oftast och jag bloggar, kollar bloggar och slösurfar rent allmänt =) Tittar på TV gör jag också... =)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Nej, inte alltid, men oftast! =) Vi tycker om att pussas... =P ;-)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej, det kan jag inte påstå
Blir du lätt svartsjuk?
Ja
Brukar ni bråka?
Väldigt väldigt sällan.
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Det beror på. Vi pratar alltid när jag ska gå och lägga mig, för att säga god natt osv...
Brukar nån av er prata i sömnen?
Haha, ja... Jag gör tydligen det....
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans enorma hjärta.

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul lista!! Känns livet bättre idag??!

2008-12-22 @ 23:24:32
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0