Måndag

Nu är det måndag igen, fan vad fort veckorna går känns det som...
Idag har jag lite att göra, måste plocka lite här hemma. Jonathans kläder ligger typ överallt och ingenstans, haha!
Det är både pyjamaser, tröjor och byxor... men mest av allt så ligger det strumpor och kalsonger överallt! herregud!
Så det ska jag göra nu snart... plocka... kul lixom! haha
Sen måste jag även ta tag i och fixa disken... Ser ut som ett bombnedslag typ överallt här hemma, men disken är nog fan värst!
Sen tänkte jag hinna med att åka iväg och handla en liten present till någon också.... Vill inte säga vad och till vem, det får ni se sen... =)
Och sen var det några hundar som inte var på hunddagiset när jag var där och fotade, så jag tänkte ta med mig kameran och åka förbi hos Millan & Kattis och ta en fika och även fota resterande hundar... =) Ska ringa Millan nu snart och höra efter om dom hundarna är där idag... är det så att dom inte är det, så behöver jag ju inte ta med mig kameran =)

Det blev inget pepparkaksbak för Jonathan och Millan igår. Klockan sprang iväg och det blev läggdags för Jonathan... Så dom ska ta den bakningen någon gång i veckan.. Men dom gjorde i alla fall sockerkaka igår, men jag höll på med lite annat då så det blev inga bilder på det...
Däremot så kommer jag lägga upp några bilder från det att dom bakade negerbollar i lördags! Jonathan tyckte ju det var jättekul och han var faktiskt jätteduktig! Bilder kommer sen... Sitter inte vid min dator nu, utan vid Thomas dator... Han använder ju min för att titta på sitt förbenade jädra star schmeck innan han somnar.... (Star Schmeck = Star Trek Enterprise/The Next Generation/Voyager och allt vad dom nu heter....)


Stephie var klantig igår igen.... Kan berätta det sen, nu ska jag gå och sätta igång..! =)

Hej svejs så länge!

Kommentarer
Postat av: Annika

Trevlig vecka!!!

2008-12-08 @ 11:57:53
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0