Den värsta känslan för en förälder!

Att som förälder känna maktlöshet och hjälplöshet är en fruktansvärd känsla...
När ens barn mår dåligt eller är sjuka eller vad som helst, så värker det ända in i hjärtat och själen...

Det är inte många gånger jag har känt den maktlösheten/hjälplösheten...
Självklart har det värkt i mitt mamma-hjärta när Jonathan varit ledsen eller gjort sig illa eller varit sjuk, men aldrig på det sättet som Veronica nu känner.
Jag känner med henne(och hennes man Jimmy självklart!) och jag önskar det fanns något jag kunde göra för att på något sätt underlätta situationen för dom. Jag vill ha möjligheten att finnas där för dom båda.
Det dom går igenom kan omöjligt vara lätt!
Jag tänker på er flera gånger om dagen och hoppas på att ni får lite positiva besked nu i veckan.

Även fast vi inte haft kontakt på några år, så vill jag att ni ska veta att jag finns här om ni skulle behöva hjälp med något. Eller bara stöd. Eller vad som helst.
Kramar till er båda!
♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Tina

Tack hjärtat!!!!! Har tänkt igenom det här nu, det är lika bra att vi tar en dag som vi kan träffas och prata.. Jag har ett par saker som jag behöver ventilera med dig.... Älskar dig gumman!! Tack för att du finns... <3

2008-12-08 @ 11:51:24
URL: http://tajnaan.blogg.se/
Postat av: Virris

Men gud vad fint.... tack!!!

Just nu är allt tungt.. Celine ligger här i sjukussängen och mår dåligt.

Jimmy kom över med datorn så jag känner mig lite "fri" ialf....

finns inte så mycket att göra på ett sjukhus... usch..



tack vännen!!!!

kram

2008-12-08 @ 23:14:31
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0