Julen är förbi...

Japp, nu är julen förbi och jag tänkte lägga upp alla bilder nu i detta inlägg... och sen att jag imorgon berättar om dom senaste kaotiska dagarna...

Så.... här kommer bilderna från julafton:
                            Världens sötaste Neo!!

Juldagen:
                  

Och det var ju självklart paketet med gitarren i som han öppnade när han såg ut såhär:


Nu ska jag ta och gå ut och röka med min älskling, sen skulle vi eventuellt titta på en film! =) Eller så gör jag det själv, hihi! =)
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Ni ser ut att haft en trevlig jul!

2008-12-27 @ 22:22:39
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilken mysig jul Ni har haft!!



God Fortsättning!

2008-12-28 @ 01:05:14
URL: http://duracellmamman.se/wordpress
Postat av: anette

hej fina bilder, såg ut att vara fin fin jul,hoppas ni får fin nyår ,god fortsättning mvh anette

2008-12-28 @ 04:14:50
URL: http://lifeofnett.blogg.se/
Postat av: malin

Precis, då finns det ju faktiskt andra vänner,

Man ska aldrig behöva såna som bara utnyttjar, dom kan man slänga bort och ta vara på dom bättre! :)



Åhh tack så mycket, det var snällt sagt!

Hon är min lilla ängel hon ;)

Eran son är ju jätte söt med.

Jätte kul och se dom så glada när dom blir så glada för saker dom får :D

2008-12-28 @ 09:46:02
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Marika

Otroligt fina bilder vännen! Och va långt hår du fått - galet! :D

2008-12-28 @ 12:47:28
URL: http://mikos.blogg.se/
Postat av: Emmi

HEJ :D

Ser ut som att ni haft en trevlig jul :)



Vi har det superbra har, kanns lite trist att vi ska aka hem om en vecka, man har liksom vant sig vid att ligga vid vattnet och glassa :P



Hoppas allt ar bra med er!

Kram

2008-12-28 @ 13:29:19
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Veronica

Halloj!!!

Jag är otroligt nöjd med kameran, den är helt över mina förväntningar. Den har en massa roliga funktioner, är snabb och riktigt roliga att fota med.

Den här kameran är ju till för personer som vill utveckla sig inom foto så det är ingen nybörjarkamera men min pappa vet ju att jag kommer att gå kurs i vår + söka till fotografutbilningen.

Nackdelen med kameran är att tillbehören är dyra...

en blixt kostar från 3000kr och ett vanligt objtektiv kostar från 1700 kr ( objektivet jag vill ha kostar 7000kr )

Och köper man en annan kamera så kan man ju köpa tillbehör till mycket billigare priser!



Jag tror att när du ska på jakt efter en ny så ska du leta efter en som passar just dig och dina behov.

Hör runt med folk som kan!!!!

Min pappa letade efter den här kameran under 1års tid.... men den släpptes först i mars i år.

Hade jag köpt en kamera så hade jag inte köpt den här som jag har idag då den inte är för nybörjare... men å andra sidan så får jag lära mig massor med den och jag är helt förälskad!!!!!

Dock har den en massa finesser som jag inte alls förstår mig på.... men det är sådant som jag förhoppningsvis lär mig på kurserna.

Nu lääääängtar jag tills kurserna kommer igång i vår!!!!



Jag trodde ju att jag skulle hinna träffa dig innan nyår men det hinner jag inte :-(

Celine ska till läkaren imorgon + att jag ska till mvc.

På tis åker vi förmodligen till Uppsala och ska vara där över nyår och någon dag till....

Men efter nyår :-)



I januari kommer Jimmy att få en bra lön så då ska vi köpa oss en bil till - JIPPPPI

så då kan vi ju lättare ses oxå :-)



kram

2008-12-28 @ 13:37:55
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0