För mig kommer det alltid att heta negerbollar!

Nu har vi precis kommit hem, har varit iväg typ hela dagen... Först till skärholmen och handlade lite, sen hem till Tina och fikade, vilket var lika trevligt som det brukar vara =)
Sen hem till mamma och fika där, sen iväg till ICA Maxi och handlade lite mer... och nu har vi precis kommit hem och druckit en kopp kaffe med Thomas som precis vaknat. =)

Nu ska vi sätta igång med bakningen!
Millan & Jonathan ska baka sockerkaka och pepparkakor och jag ska baka lussebullar!
Igår bakade Millan & Jonathan negerbollar, Jonathan tyckte det var jättekul...

Och JA gott folk, jag säger negerbollar! Inget rasistiskt med det, så har dom hetat hela min uppväxt och så kommer dom heta resten av mitt liv! PUNKT!

Tog en del bilder när dom bakade igår, ska försöka knäppa några kort idag också, men jag ska ju baka samtidigt, så vi får se hur många det blir! =)

Laddar upp alla bilder senare ikväll!

Puss och kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Japp, det HETER negerbollar... PUNKT SLUT!!!



Nu har även jag bloggat, men inte om nått skoj =S Det tänkte jag att jag gör i morrn bitti ;-)



Puss puss love you <3

2008-12-07 @ 19:09:31
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: linda

ser framför mig lillsyrran varje gång någon säger negerboll. :-)Hon skulel köpa en chockladboll i kiosken...säger negeboll. Hon i kassan rättar henne. Värsta tjafset uppstår. :-D

Skulel du gå så långt så att du börjae mucka med kiosksäljaren om namnet? ;-)

2008-12-12 @ 22:21:32
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0