Filmkväll.. tips tack! =)

Nu ska jag alldeles strax leta reda på någon film som jag vill titta på, hehe...
Ska mysa ner mig i soffan och bara ta det lugnt... =)

Millan: Hoppas att allt har gått bra och att ni har kommit fram ordentligt! =) Saknar dig massor redan!
Är lite avundsjuk faktiskt, jag vill också ha snöööö!!! =) Men semester är du väl värd gumman! Älskar dig!


Nej, nu ska jag komma på vilken film jag vill se... Har du något förslag??
Vad gör du ikväll??
Kram


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Kolla min blogg så ser du hur min semester startade =(



Älskar och saknar dig mest <3

2008-12-28 @ 23:18:04
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Annika

Inga filmtips här inte... men kommer du inte på någon bra film kan du ju alltid delta i dagen tävling;-D



Kramis!

2008-12-28 @ 23:27:02
URL: http://duracellmamman.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0