♥♥♥ Älskade syster! ♥♥♥

God morgon min älskade systeryster...! =) ♥

Hoppas att du har sovit gott!?? =)

Tänkte fråga dig om du kanske har lust att leka väckarklocka idag(torsdag) igen.... *tittar med hundvalpsögon på dig*
Om du kunde ringa mig vid typ 9 och väcka mig, om jag nu inte redan har blivit väckt då dvs... ?? Då skulle jag bli jäääääättteglaaad... =)

För nu ska jag sova, har inte orkat blogga någonting idag, har varit lite nere... Men men.. What goes down, must come up! =)  (Ja, jag vet att man egentligen säger tvärtom enligt ordspråket...;-) )

 Imorgon kommer det nog klia i fingrarna på mig, har massor som jag vill skriva om... Men en del saker kan jag tyvärr inte skriva om.... Meeeeen men! =)

Nu märks det att klockan är 03:10, när jag bara svamlar på såsom jag gör...

God natt världen!

Millan: Jag längtar jättemycket tills i helgen!! Äntligen ska vi få umgås bara du och jag och titta på film och mysa ner oss i soffan med gottis och bra filmer..! Älskar dig så sjukt mycket!!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Älskade syster yster <3

Det e klart jag leker väckarklocka för din skull =) Jag kan ju bara inte motstå dina hundvalps ögon ;-)

Och sen vill jag bara säga att jag saknar dig MASSOR oxå, ska bli skönt att umgås bara du & jag, inga barn, ingenting <3 Jag orkar och hinner inte springa och kopiera det riktiga hjärtat, så du får nöja dig med dessa =)



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Puss puss LOVE YOU

2008-12-18 @ 05:56:27
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Elina

2008-12-18 @ 14:53:24
URL: http://w
Postat av: Elina

Hej!



Ja jag håller med, vore underbart att få ha henne som vän! En otrolig kvinna!



Kul att du gillade min blogg, din var också fin! :)



Ha en fortsatt trevlig torsdag!

2008-12-18 @ 14:54:55
URL: http://xxelinaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0