Ont i ryyggenn... =(

har så satans ont i ryggen... =( har lagt plattor vid vår yttertrappa, lyfte nog lite fel... =S jaja, det går nog över =)

Vi tog fram våra cyklar igår från vinterförvaringen(*läs garaget*) och jag tog en tur för att se hur det kändes... sen provade jag även att cykla med Nonis i cykelbarnstolen, det gick också superbra... han skrek hela tiden: mamma, det är är jätteroligt!!! =) haha...
Men problemet var att cykelstolen satt fastmonterad på thomas cykel(herrcykel dårå), så ja kunde inte kliva av som en normal människa, utan att typ fälla hela cykeln och höra nonis skrika: wooooooooooohhwww mamma!! hahaha =)
men min älskade man har idag monterat stolen på min cykel istället, så när jag skulle hämta nonis på dagis så cyklade jag och tjejerna och hämtade honom... han blev jätteglad såklart =)
Så imorn bitti blir det till att trampa iväg till dagis igen, om vädret tillåter...
nog för att jag försöker börja röra lite på fläsket, så jävla hurtig är jag inte än så att jag vill cykla om det regnar eller liknande;-) hehe

När ja sen skulle lägga nonis, totalvägrade han att låta mig ta av honom t-shirten...
så då lyfte jag ner honom i badkaret och duschade honom med kläderna på!! *elak mamma ja e va?;-)*
han blev såklart jätteledsen, men lät mig sen ta av honom kläderna så ja kunde duscha honom ordentligt =)
får se om han vägrar klä av sig nån mer gång =) heheh


Har idag också slagit in alla Jonathans presenter som han ska få på söndag, då han fyller 3 år!! Japp, min lilla kille har blivit stor!! 3 år... asså... T-R-E år!! helt sjukt!! =)

image11

image13

Nu ska jag ta och gå ut och blossa lite med min karl, sen är det hopp i säng för min del... ska ju upp imorn och ha ork att cykla till dagis;-) hehe...

ta hand om er! =)
kraaaaaaaam


ps. kände mig för övrigt liiiiite tvungen att blogga ikväll, då jag fick en smäll i huvudet av min kära syster idag för att jag inte bloggat på ett tag =) haha... men nu har jag gjort det!! =) ds

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Nu vill vi se bloggande av dig minst en gång om dagen, annars letar jag upp dig och slår dig i huvet igen =P haha
Blogga på nu gummsna, jag vill ju veta ALLT om hur det går hemma, och sen måste du ju lägga upp bilder på alla rummen, så jag får se ;-)

Pusss puss LOVE YOU

2008-04-03 @ 00:29:34
URL: http://millan1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0