Grattis till mammas stora pojke! =)

Idag fyller Jonathan 3 år =) Helt otroligt hur fort tiden går... känns som det var igår han var en liten plutt som inte kunde gå, prata, sjunga m.m....

tänk er... jag har varit mamma i 3 år nu... Jag älskar jonathan över allt annat på denna jord, han är mitt allt! han får mig alltid att le och bli glad när jag är ledsen eller sur... min lilla gosunge...

lite bilder... =)


Paketöppning i sängen i morse=)


image14


(''Hur många år fyller du?'')  T-R-EEEEEE!!! =)
(han håller upp tummen också, men det syns inte juuuhhh....=(.....)

image15



Jag gjorde två stycken tårtor som faktiskt blev riktigt goda! =) *mums*

image16

KUL MED PAKET!!!


image17

Överlycklig över tågbanan han fick av mormor! =)
image18



Det var några av bilderna vi har tagit idag.... min älskling har blivit så stor... <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Tack för i dag gumman, nu har även jag bloggat ;-)

2008-04-06 @ 23:03:32
URL: http://millan1985.blogg.se
Postat av: T`

Åhhh vad kul och glad han är, världssööt :)

2008-04-06 @ 23:45:36
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE
Postat av: pauline

åh, grattis till honom! dock i efterskott :) han var otroligt söt!

2008-04-09 @ 17:08:42
Postat av: Millan <3

Ska jag behöva komma hem till dig och slå dig i huvet med en tidning igen eller?????

BLOGGA MERA!!!!!!

Puss puss love you

2008-04-10 @ 22:33:45
URL: http://millan1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0