Vad i helvetee??!!?!?!?!?!?!

Herregud, jag blir så less!
Detta j**la företag som har haft min dator sedan den 2 januari, har inte gjort ett JÄVLA DUGG!!!!
I vår felanmälan har vi skrivit att dom fel som behöver åtgärdas är:
1. CD/DvD läsaren är ur funktion.
2. Det dyker upp blue screen ganska ofta.
3. Det låter som att något är löst inne i datorn.

Ok? Så långt är det ju inte så svårt att hänga med...?

Nu har vi idag fått tillbaka min dator (ÄNTLIGEN! 10 arbetsdagar skulle det ta, MY ASS!!) och dom har inte gjort ett jävla dugg!!!!
På utfört arbete har dom skrivit (citerar ): Uppgraderat BIOS. Mjukvarufel. Dator testad ok med DIFS diagnostikprogramvara samt med ref disk. Rekommenderar kund att formatera C samt ominstallation Vista + drivrutiner.

Ok??? WTF?!?!?!?! Hur fan i helvete kommer det sig då att Cd/Dvd läsaren inte fungerar?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!
Om det hade varit så att den funkade, så hade vi aldrig skickat in den, för ominstallation hade jag tänkt göra i alla fall ( det var när jag skulle göra den som jag upptäckte att cd/dvd läsaren inte fungerade)!!

Jag är arg som ett bi just nu och Thomas är (om möjligt)  ännu argare!!!
Han kom precis nu, i skrivande sekund fram till en kundtjänst arbetare och han har redan hunnit säga att han är fruktansvärt besviken och irriterad just nu...

Nu ska jag sätta mig och lyssna på vad som sägs!! Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nej, vad trist! Jag var med om ungefär dsamma..Hyr min dator genom kommunen o ja, det går inte i racerfart om man säger som så då man måste lämna in burken till "sjukstugan" =/



Hoppas det ordnar till sig o att du får en braig dag!

2009-01-26 @ 15:01:20
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Åsa Wojtowicz

Fy, så irriterande det låter. Jag blir också galen när man råkar ut för sånt.

Brukar skrika/gapa och hota tills jag får som jag vill :)



Åsa

2009-01-26 @ 16:47:28
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/
Postat av: johanna

åh tråkigt när de inte åtgärdar felen man lämnat in den för :/

2009-01-26 @ 16:50:41
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Det funkar förmodligen inte eftersom det är fel på drivrutinerna Gumman, därför ber han dig uppdatera ...



Önskar Dig en jätte mysig Tisdag!!



Massor av kramar!!!

2009-01-27 @ 10:46:33
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: Duracellmamman

Du har en utmaning som väntar på dig inne hos mig Gumman!!



Kramis!

2009-01-27 @ 21:04:36
URL: http://duracellmamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0