Måndag igeeeen!

Jajjamensan, tänk att det blev måndag igen;-) haha..
Är på fruktansvärt ( nästan oförskämt!) bra humör!!!!
Och det finns en hel rad anledningar till det, den främsta är att jag har spårat paketet med min dator, som har varit iväg på reparation, och sett att den ligger på vårt uthämtningsställe!!!!!!!! =) =) =)
JAAAA!!!!!!!!!!!!
Jag ska idag få tillbaka min ÄLSKADE dator!!!!!
Thomas är minst lika glad eftersom det betyder att han får tillbaka hans dator, som jag har lagt beslag på under tiden min dator varit iväg! =)

Sitter just nu och lyssnar på Manic Monday - The Bangles.. Tycker den är riktigt bra faktiskt, trallvänlig! =)

Nu ska jag sätta igång och vika tvätt... =) T.o.m DET skrev jag med ett leende på läpparna, det här är underbart!! =)

Vad har du för måndagsplaner???

Kram Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0