Känner mig så vilse.. Mår riktigt piss just nu...

Har fått brev idag från idioten igen... Det är same old bullshit som han skriver, men jag kan inte rå för att jag blir nedstämd över det. Allt känns bara förjävligt just nu, humöret är absolut inte på topp eller ens på väg ditåt... Just nu är jag i en svart negativ dimma som jag inte tycks kunna klättra upp ifrån...
Fattar verkligen inte hur vi ska klara av allt det här...
Just nu är det värre än någonsin, allt är åt helvete...
Kan inte ens skriva allt, pga att det finns vissa som jag vet läser min blogg, som jag inte vill ska få veta allt som händer...
För jag litar inte på dom och jag vet att dom skulle förstora upp saker och ting och göra allt värre...
Skulle inte heller bli förvånad om dom skrev varsin hånande kommentar om hur glada dom är att allt är åt helvete för min del..

Känner mig bara så jävla värdelös just nu.. Värdelös mamma, värdelös fru, värdelös syster, värdelös dotter, värdelös vän... Och allt på en gång...
Försöker tänka positivt, men allt som hänger över huvudet på mig får mig att se svart... Allt är svart som natten...
Och hur ska det här inlägget tolkas egentligen?? Hoppas bara att det inte tolkas på fel sätt... Borde väl kanske inte skriva det här inlägget egentligen, just eftersom jag misstänker hur det kan komma att tolkas...

Just nu önskar jag att jag vore någon annanstans... Att jag inte hade några som helst problem...
Att jag istället för att sitta här i mitt hem, ledsen och orolig och förvirrad, så önskar jag att jag satt på en strand på en öde ö någonstans, utan kontakt med omvärlden. Önskar att jag kunde ta Thomas och Jonathan och försvinna... Bara *poff* lixom, så var vi inte här längre...

Thomas är fortsatt positiv och gör sitt yttersta för att pigga upp mig, men det går inte... Just nu spelar det ingen som helst roll vad han gör, jag skulle inte må bättre i alla fall... Eller jo förresten, om han kunde trolla med knäna och fixa allt det här som förstör min hjärna just nu, om han kunde göra allt bra igen - DÅ skulle jag må bättre...
Eller om han kunde trolla med knäna och spola tillbaka tiden till mitten av 2007 så skulle jag bli nöjd... för då skulle jag själv kunna kontrollera allt... Sätta stopp för vissa saker.... Det finns så mycket som har gått fel, bara sen dess...
Alla korkade val, alla korkade lösningar -  ALLT!

Ångrar det mesta som har hänt sedan dess.. Men det finns också saker som jag är glad över..
Tina till exempel... Hon är en sann vän... Åh gud vad jag älskar henne! Jag ångrar inte för fem öre att vi träffades... Att vi fick bättre kontakt... Att vi var på Rhodos... Hade det inte varit för henne så hade jag gått under i somras, när det värsta skiten hände... Hon fanns där för mig och jag vet att hon gör det än idag...
Jag vet att jag har skrivit så om en annan person här i bloggen.. För några månader sedan... Men ack så fel jag hade om den personen... Men jag vet att Tina inte är sån.. Hon skulle aldrig göra det som den här andra personen gjorde.. Tina är en sann vän... Och jag är såå jävla glad att jag har henne... Tina: jag älskar dig!
Och du vet att jag finns här för dig, oavsett när... All you have to do is call...


Jag önskar så innerligt att det fanns något man kunde göra, som gjorde allt det här bättre...
Att det fanns någonting JAG kunde göra för att göra allt det här bättre...


Precis som rubriken säger: jag mår riktigt piss just nu... Men det är också så att det är just nu jag känner så här...
För några timmar sen gjorde jag inte det... Om några timmar gör jag kanske inte det... Så tro nu inte att jag kommer gå och gräva ner mig totalt... I will be fine... Eventually....
Tror att jag ska sätta mig och gå igenom alla bilder som jag tog 2008... Och hitta dom som gör mig glad...
För att på så sätt ladda mig själv med positiva och glada känslor...
Japp, så får det bli... Det ska jag göra....


Kommentarer
Postat av: malin

Så jobbigt att du ska känna sådär :(

men jag hoppas innerligt du mår bättre snart.

2009-01-08 @ 17:58:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Marina

Fan va irriterande att folk inte kan sköta SITT & ge fan i andra... Tänk att det finns människor som orkar lägga energi på att bara förstöra...



Skickar en STOR kram



Marina

2009-01-08 @ 18:05:22
URL: http://forsfolket.se/wordpress
Postat av: Millan <3

Hjärtat.... jag finns här, bara att ringa, dygnet runt =) ÄLSKAR DIG och känner bara för att gråta när jag läser detta =(

2009-01-08 @ 20:41:57
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Annika

Men Gumman.... vill bara springa över och ge dig en BAMSE stor kram!!! Jag finns här om du behöver prata av dig!!!





Tack för alla fina kommentarer de senaste dagarna!! De värmer!!



Massor av kramar!!

2009-01-09 @ 01:44:53
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Kim

Skickar några värmande tankar.....

Lider me dig, aldrig kul när man e på botten....

Men bra att du har vänner som stöttar dig :-)

2009-01-09 @ 09:37:01
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0