Fredag igen

Dagarna går fort känns det som!
Känns som att det var typ igår dom var här och fotade, men det var ju i måndags! hmm...

Idag är det som sagt fredag... och det är stephies mammas helg, så förmodligen ska stephie dit. Vet dock inte riktigt när och om vi ska skjutsa eller om dom kommer och hämtar...det är alltid lite olika... så vi får se... =)

Igårkväll gjorde ju Millan middag, stekt ris och stekt korv... det blev verkligen supergott!
jag måste våga börja leka lite med mat, för att komma på nya och goda rätter... =)

Idag ska jag tvätta MASSOR med tvätt, ska plocka lite här hemma också... sen tänkte jag försöka hinna med att baka bullar också! det är såå mumsigt! =) *ler*

Får se om jag ska lägga ut min telefon på blocket, det verkar ju inte vara någon som läser min blogg som är intresserad av att köpa den;-) hehe...
Om jag har riktig tur så kanske jag kan få den såld idag och kanske hinner jag då åka till elgiganten och köpa en ny bakmaskin...  Vill ha den här:


Den är större än den jag har, vilket jag behöver... =) Nu har jag åkt hem till mamma och lånat hennes när jag ska baka, för allt får inte plats i den jag har.... haha...
och sen är den(på bilden) enkel och tar inte så mycket plats... =)
Vi får se hur det blir... =)

Och sen vill jag ju gärna ha en ny telefon i alla fall... en sån där med lucka... haha...
jag kan strunta i kameran på mobilen om jag bara kan spela upp MP3 ljud! =)
vi får se hur det blir med det också... =)

Nej, nu ska jag ta och gå ut och ta en cigg, sen ska jag sätta igång! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0