Fotograferingen klar!

Idag väckte Thomas till mig strax efter sex. haha.. vi hade kommit överens om att han skulle göra det, för jag trodde inte på att han skulle orka gå upp klockan sex... men kors i taket, det gjorde han! MIRAKEL KAN SKE!! hahahaha
JAg var inte riktigt pigg på att gå upp då , så jag vände på mig och somnade om =)
Vaknade igen strax innan åtta, då klev jag upp...
Vi åt frukost och sen satte vi igång =)

Och trots alla mina tvivel och tveksamheter så gick det bra! Vi hann klart! Sen flyttade vi runt lite när dom var här och fotade, men det var vi ju beredda på! =)

Igår gjorde jag klart diskbänken, slipade och oljade, blev skitfint! Ser ut som nytt! =)

Dom kom hit vid 12.30 och gick runt 15.45, så lite drygt 3 timmar tog det! Och jag är suuuupernyfiken på resultatet! =)
Fotografen var jätteduktig... blev lite avis på henne kamera... hon hade en Nikon D80, jag hade ju en Nikon D50... vi får se om jag kan köpa en ny kamera snart... fyller ju år på onsdag, och har ENBART önskat mig presentkort på elgiganten, så jag kan spara ihop pengar och köpa en ny... som sagt, vi får se =)

Imorgon är det kalas för mig! Så på dagen ska jag nog baka tårtor och ja typ handla kakor och sånt...
Behöver ju inte städa som tur är! För här hemma är det jättefint! Visst, det är lite grejer som ska ställas där det ska vara, men överlag ser det jättefint ut! =)
I ett inlägg längre ner kan ni se hur det såg ut för någon vecka sen, här kommer några bilder på hur det ser ut nu:




 En jävla massa filmer har vi också.. haha



 Sängen ser ju mysig ut! =)




 Dom fina blommorna som vår mäklare hade med sig! =) Jättefina!

Det har varit en låååång dag med mycket stress, mycket flyttande av smågrejer under fotograferingen, och sen när vi väl slappnade av när dom gått så kom tröttheten som en smäll på käften! =)
Millan var såå snäll och bjöd på McDonalds, så vi slapp laga mat för det hade verkligen inte någon av oss orkat! haha

Jonathan ligger nu och sover sen lite drygt en halvtimme, thomas ligger i sängen och sover säkerligen inom en kvart,haha! jag och millan ska titta på senaste avsnittet av desperate housewives(har laddat ner) nu och sen är det cityakuten! Om vi nu orkar hålla ögonen öppna, haha! =)

Puss och kram! =)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Min mammas lägenhet ligger ute som annons. Det är ett rent helvete varje gång det är visning och inte lyckas vi få den såld heller. =/

2008-11-03 @ 22:17:22
URL: http://hanoha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0