Födelsedagspaket! =)

Det är alltid lika kul att få paket =)
Idag fick jag paketet från min mamma =)


Jag visste ju redan vad det var i, så det var ju fullt lika kul, men jag undrade hur allt fick plats i paketet.... hhmmm...


dam dam daaaammmm...


Paketet innehöll 4 dunkuddar.....


Och två duntäcken! =)


4 kuddar och 2 täcken fick plats i det där relativt lilla paketet!
Det tyckte jag var coolt! =) hehe
TACK MAMMA FÖR DEN UNDERBARA PRESENTETN!
Imorgon ska jag bädda rent med det nya, vill att täckena ska hinna pluffsas upp lite =) *hihi*


Igår var jag och Thomas in till stan och sålde min telefon... på väg in till stan möttes vi av detta:



Vid lilla ok stod en lastbil och blockerade hela vägen, haha! han höll på å backa ut från en jättesmal gata! Fattar inte ens vad han hade där inne att göra överhuvudtaget... =S men men! =)

När vi kom in till fiket där killen som köpte telefonen jobbade, så började vi med att beställa en kaffe och en cola...
Det bjöd han på! Jättesnällt! Så vi gick och satte oss och thomas gick för att hämta sitt kaffe. då kommer killen med två tallrikar med varsin bulle på till oss, som han också bjöd på!


min cola och min bulle =) Tack! haha

sen lämnade thomas över telefonen så att killen skulle kunna titta på den, men han tittade på mig och frågade: är den fin? jag: eeh, aaa =)  han: funkar den?? jag: haha, aaa =)   han: dåså, det e lugnt =)
jättetrevlig kille!
Sen kom han och tog in thomas i ett rum där det inte var några människor, och lämnade över pengarna... sen kom thomas tillbaka och satte sig, vi drack upp, men vi orkade inte bullarna, för vi åt precis innan vi åkte hem, haha! =)
När vi var på väg ut, så gick vi fram och sa tack och hej då... då ber han oss att vänta lite...  sen kommer han med denna:


En påse med mackor,wienerbröd och bullar! =)
Som sagt, jättetrevlig kille!! =)
Skönt att få telefonen såld =) hehe =)


När vi kom hem skulle vi lägga Nonis, jag hann med att få en söt bild på min underbara son:


  <3   <3   <3   <3   <3


Idag har jag tvättat en hel del...Har även gjort en defragmenterat mina hårddiskar! vad det innebär är att ett program har ''lagt tillbaka'' alla filer som tas fram när man öppnar typ en bild eller ett dokument.... det kan vara bra att göra en defragmentering lite då och då, för att datorn inte ska bli så seg... det står när man gör det att det kan ta mellan några minuter och flera timmar.. och för mig kära dator tog det flera timmar! haha... typ 6 timmar... haha




 efter middagen åkte vi hem till mamma och hämtade mitt paket! =)
Och nu sitter jag här och har precis ätit upp den sista lussebullen! =) Får baka nya någon dag, hihi! =)
Nu ska jag ta och gå och lägga mig, Millan ska komma in och väcka mig imorgon bitti kl 5... kan blogga imorn om varför, haha!!
Sov gott!
Kram Angie

(från i måndags, innan 'standup istället för bio')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0