4 November

Tänkte blogga om gårdagen nu =)
För igår kväll var jag på tok för trott, haha..

Dagen började med att jag fick sovmorgon! =)
Thomas tog Jonathan och åkte iväg med honom, så det var alldeles tyst! Sen att det ringde på dörren vid tio, det var ju inte hans fel... haha... men hur som helst så fick jag sova lite längre, och vakna i lugn och ro, det var superskönt!
Millan vaknade också av ringklockan, haha! Så vi drack varsin kopp kaffe och rökte en cigg... sen åkte vi iväg för att handla tårtgrejjer och sånt... och även middag.. Åkte förbi Ok där vi mötte upp Tina och tog en fika med henne.
Vi ringde pappa och kom överens om att vi skulle hämta upp honom på vägen hem...
så när vi fikat klart så åkte vi och hämtade upp honom och Fanny=)

jag och millan kom på att vi hade glömt att äta frukost! hmm... haha... men vi kom fram till att det var för att vi inte hade Jonathan, hade vi haft honom hade vi aldrig glömt det! =)
så när vi kom hem så fick vi äta vår frukost, kl 15 hahaha!

Sen drack vi kaffe med vår kära pappa, Millan sminkade sig och jag hoppade in och tog en dusch, klädde på mig och sminkade mig... sen började jag med tårtorna, medans millan lagade mat.
Jag åt lite snabbt och tog en ''snabbröyk''(som jag kallar det när jag röker fort!haha) och sen fortsatte jag med tårtorna, Millan kom och gjorde den ena! =)
Dom blev jättegoda! =)
Sen kom mamma när vi stod och ordnade tårtorna, hon kom ju direkt från jobbet.
så hon fick hjälpa till att skära bananer till tårtan...
Runt 19 kom Niklas och Mikaela hit, så jag satte på kaffevatten så alla skulle få kaffe =)
men kaffet smakade jävligt skumt... vi kom sen på att det beror på att jag köpte det kaffet som vi brukade dricka förut, det ja inte visste var att Thomas köpte en annan sort sist, och nu har vi hunnit vänja oss vid det kaffet, så det vi ''brukar'' dricka smakade skit... haha...
anyways, efter ett tag kom Maja och Erik också, och då var alla här!
Så då åt vi tårta och kakor och drack konstigt smakande kaffe! haha
sen blev det dags att öppna presenterna! =)
Fast innan tårtan förresten, så sjöng dom för mig! Jag ville sjunka ner genom golvet! tycker det är jättejobbigt,haha!!
Iaf, presenterna...:
Av Niklas fick jag 500 kronor i presentkort på Elgiganten! TACK!!
Av Mikaela och Stefen fick jag 500 kronor på Elgiganten! TACK!!
Av mamma fick jag två duntäcken och 4 dunkuddar! =) Dom kommer på posten om några dagar! SKÖNT! TACK MAMMA!
Av Maja och Erik fick jag 150 kronor i presentkort på H%M! TACK!!
Av pappa har ja inte fått något än, vet inte om jag kanske kommer få något idag, vi får se... haha
och av min älskling har jag inte heller fått något än, men om några dagar så....... =)
Av Jonathan fick jag en teckning som han sprang iväg och ritade till mig! haha! tack gubbben! =)
hmm... undrar om jag har glömt något.... hmmm....... =P hahahaha
DET ÄR KLART JAG HAR!! =)
Av Millan fick jag två biljetter till ''Standup istället för bio''! Hon och jag ska på måndag gå och titta på standup och äta gratis popcorn! =) Det kommer bli sååååå jävla kul!!! =) =) =)  TAAAACCCKKKKK!!!!!!!!!

Lite bilder från igår =)

 
Jonathan och Millan innan alla kom =)

 
Jag och Jonathan innan alla kom =) Min älskling! <3

 
Tårtan som jag gjorde! =)

 
Tårtan som Millan gjorde! =)


 Här står dom och sjunger för mig... haha....

 
Syster och Bror! =) <3

 
Pappa och syster!! <3 =)

 
Mamma läste en bok för Jonathan....

 
Och morfar lyssnade också... han var helt fängslad... =) hahaha

 
Jag och Millan =)

 
Fick en födelsedagspuss av Jonathan! =) <3


Kommentarer
Postat av: Millan



Hihi, va kul att du blev så glad =)

Ska bli skönt att få umgås bara DU & JAG =)

Lääääängtar =) =) =)



Puss puss love you

2008-11-05 @ 12:57:32
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0