SÅÅÅÅÅ jävla irriterad!!!

Just nu så är jag enbart tyst för om jag öppnar käften skulle en massa hemska och fula ord hoppa ur käften på mig, precis som grodor som hoppar upp ur dammen, eller vad fan som helst!!


Orsaken till min enorma irritatation är min förbannade jävla dator!!
Egentligen är det ju inte någon FÖRBANNAD JÄVLA.. men just nu så.... GAAAHHHHHHHH!!!!!

Inte nog med att jag får 'blåskärm' typ hela tiden ( 4 gånger har jag fått det! bara idag!!! ), näe nu har min skivläsare pajjat också!! *GAAAHHH*
Jag har ju säkerhetskopierat alla filer jag vill ha kvar, för jag hade tänkt formatera hårddiskarna och göra en ominstallation, MEEEEN då kan det ju vara bra om man har en fungerande läsare!! För att kunna installera drivrutiner osv osv!
*gaaaahhhh*

Sååå jävla irriterad just nu så fan hälften hade varit nog!!


Någon som har någon tips på hur jag ska göra för att lösa mitt datorproblem???
ALLA TIPS MOTTAGES TACKSAMT!!!!

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Jag har inget bra tips, men ville bara säga att jag älskar dig ♥♥♥

2008-12-09 @ 22:02:28
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0