Julshopping

Japp, nu ska jag och syrran sätta oss i bilen alldeles strax, jag ska köra henne till jobbet... =) Tänk vad snäll jag är va...? =)  *haha*

Tänkte ta en kopp kaffe på hennes jobb, och sen börjar dagen för mig. Ska iväg och julhandla, köpa julklappar och julmat... Till att börja med åker jag själv, men sen kommer jag komma hem och hämta upp Thomas och Jonathan också... Men dom får sova ut först...
=
Thomas får äta frukost med Jonathan och klä på honom osv, SKÖNT! Då slipper jag...! =) *hehe*

Nej, nu måste vi ta tag i oss själva och åka!!
Bloggar sen igen med bilder på allt(förutom klapparna till dom som läser min blogg..... )

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag önskar Dig en UNDERBAR Julafton!!



God Jul!!



Massor av kramar

2008-12-24 @ 02:31:09
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Postat av: Annika

Har Ni haft en mysig julafton??!



Massor av jul kramar!!

2008-12-25 @ 00:26:16
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0