Försöker igen då.. :)


Nu tänkte jag försöka igen, och nu verkar det som att det går att ladda upp bilder... :)
Så, som sagt; vi har flyttat.. :)




Grönan med bästaste Linnea! ♥♥♥
Den där tycker jag är skitläskig, känns inte som att den är säker överhuvudtaget... Men Linnea fick mig att åka den, och jag överlevde ju! (även om jag satt och var jävligt nojig)

Och sen åkte vi ju som sagt även Fritt Fall och Fritt Fall Tilt!
Vi tog bara bilden från Tilt eftersom den från vanliga fritt fall var typ jättesuddig och man såg knappt att det var vi...


Som sagt: Vi hade verkligen jättekul! Tack Linnea!! Älskar dig!! ♥♥♥

Den 29e augusti var vi på dop! Sötaste lilla Mika blev döpt! :)

Eftersom jag har en helt värdelös kamera så är det dom här bilderna som blev bra... :( jättetråkigt, men det är så det är.. :(

Min underbaraste Tina var här ikväll, vi satt och snackade om allt och ingenting... Tiden fullkomligen flög iväg... :)  Hur mysigt som helst! Älskar dig såå mycket min kära vän!! ♥♥♥
Och titta här var stor och fin magen är!!:




Nu är det dags att dyka ner i sängen och brottas lite med kudden... Men tänkte visa hur mitt schema ser ut som kommande 4 veckorna... =D

Jag tänkte det ja, men bilden blir bara konstig och jätteliten.. får göra ett nytt försök imorgon... :)

Lämna gärna ett fotspår när du går! ;) Kraam Angie

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Glad för er skull att ni äntligen fått bostad, och vi får väl se när jag pallar mitt feta arsle ut för att hälsa på er ;-)

2009-09-13 @ 12:49:17
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Kim

NU E MIN BLOGG UPPDATERAD, LITE IAF :-)



Hoppas ni trivs i eran nya lgh, hoppas vi kan komma snart och hälsa på :-)

2009-09-21 @ 09:53:42
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0