En lista, snodd från Kim =)

Namn: Angelica
Smeknamn: Angie
Piercingar: Tungan, har haft i naveln också...
Tatueringar: En skorpion på skuldran än så länge, fler ska det bli! (tatueringar då, inte skorpioner, haha)
Längd: 169.5cm.
Skostorlek: 38 typ
hårfärg: Cendré
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, ibland iaf...
Dricker du: Ja, varje dag! ;-) Vatten,kaffe osv =) haha... Men alkohol: På tok för sällan!!!
Använder du droger: Nope, har aldrig gjort..
Röker du: Ja... Jag röker så mycket jag hinner och jag hinner med en hel del...
Vilken parfym använder du: Christina Aguilera
Vad är du rädd för: Lite allt möjligt, men fåglar är jag väl mest rädd för...
Gillar du att tvätta: Nej.

Din första:
Operation: Opererade ögat första gången när jag var 1 år...
Första piercingen: Naveln, när jag var 13. (Pappa följde med och ''intygade'' att jag var 16 med hjälp av min systers patientbricka, hahaha!)
Första sporten du började med: Öhm... Räknas skolgymnastiken??? =)
Första husdjuret: En sköldpadda som hette Bobby... Iofs var han syrrans, men iaf!
Första semestern: Bröllopsresan. Egypten-Hurghada. =)
Första konserten: Har faktiskt aldrig varit på konsert...

Just nu:
Äter du: Ingenting?
Dricker du: Kaffe! =)
Lyssnar du på: Because the night - Cascada, och Jonathan som ropar från toaletten! haha
Väntar du på: Att Thomas ska komma hem, så vi kan äta nmiddag =)
Tittar du på: Datorskärmen...
Har du på dig: Uppvikta byxor, ett pösigt linne, munkjacka.. och trosor och bh såklart...

Din framtid:
Barn: Just nu har jag bara Jonathan, men förhoppningsvis får jag en dotter någon gång i framtiden... =)
Giftemål: Är redan gift =)
Karriär: Ja, en sån vill jag ha! =)

Har du någonsin:
Kysst en främling: Ja
Tappat bort glasögon/linser: Har tappat ett glas till glasögonen... Men aldrig själv glasögonen...
Brutit ett ben: Nej, aldrig... *peppar peppar ta i trä*
Rymt hemifrån: Haha oh ja... Packade ner hela mitt rum(typ) vid ett tillfälle och rymde och satte mig bakom garagelängan nedanför vårt hus, haha!
Röntgats: Njae... Skulle väl vara tänderna då...
Gråtit när någon dött: Eh? Ja, det är väl självklart?!

Senaste:
Film du hyrde: Oj... ingen aning... Det var för många år sen för att jag ska komma ihåg det...
Låten du hade på hjärnan: When it was good...
Personen du ringde: Stephie
Tv program du tittade på: Ugly Betty

För eller emot:
Långdistansförhållanden: Rent allmänt, för... Men såna förhållanden funkar inte för alla...
Utnyttja någon: Emot
Självmord: EMOT! Tycker det är en så jääävla feg och självisk lösning!!
Att använda droger: Det är upp till var och en, men rent generellt så är jag emot det.
Köra onykter: Emot!!!!!
Förhållanden: För

Favorit:
Mat: Fläskfilé med pommes och bearnaisesås, tacos, thomas gryta.... Mmm, finns mycket som är gott.... Men grillat slår fan allt! =)
Låt: Just nu är det when it was good - flipsyde
Sak att göra: Dricka kaffe och röka en cigg med gott sällskap är ju alltid trevligt...
Dryck: Vatten är gott. Kaffe är jävligt gott. Smirnoff Ice är gott...

Antal:
Gånger du varit kär på riktigt: 2
Gånger ditt hjärta brustit: Många gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: inget vad jag vet iaf... ?
Personer från grundskolan du har kontakt med: Ingen egentligen, har väl lite sporadisk kontakt med Jossan iaf...
Ärr du har på kroppen: Har en hel del ärr... men 3 stora...

Senaste:
Tidning du läste: Misstänkt
Personen du fick mail av: Något reklammail...
Personen du fick brev av: BVC
Personen du fick sms av: Stephie
Saken du köpte: Cigg

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Varit hemma hos min svärfar, tittat på tv, suttit vid datorn, lyssnat på musik, pratat med min son och Thomas, druckit några koppar kaffe, rökt några cigg..ätit vattenmelon har jag gjort också!
Var det kul: Njae, egentligen inte...
Hur tidigt stiger du upp: Klockan ringer första gången 6.15, men brukar väl gå upp någon gång mellan 6.30 och 06.50..
Gillar du att slåss: Ibland...... =)  =P
Vad ska du göra ikväll: Äta middag nu snart och sen typ titta på tv/sitta vid datorn.. Sen är det sovdags! =)
Var har du ont: Just nu? ingenstans! =)
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Kan ja säkert, men jag föredrar att stå på fötterna! =)
Håkan Hellström eller The Ark: Ingen av dom...
Salt eller socker: salt (lakrits salt)
Gillar du ketchup: Inte överförtjust, men det funkar absolut till köttbullar eller dylikt...
Kan du sjunga: Ja. Men jag lovar inte att det låter bra!
Mer värt än guld: Familjen,vännerna
Ett land jag helst vill besöka: Inget speciellt sådär, ett varmt land bara! =)
Ska bli skoj: Att komma igång och träna! =)
Ska inte bli skoj: .....Finns en hel del....

Kommentarer
Postat av: Maja

Kul grej! Den ska jag sno nån gång när jag orkar! :)



Kärlek <3

2009-05-03 @ 19:11:41
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: malin

Vilken fin blogg du har angie! =)

2009-05-05 @ 10:49:04
URL: http://malinlandberg.blogg.se/
Postat av: sara

Hej!

Fick ditt inlägg om fågelfobin.

Ja den är fruktansvärd och jag hoppas verkligen att det fungerar. jag får väl meddela dig när jag är klar o säga om de funka eller inte.

Man tror att man är ensam , men tydligen inte =)

tack för att du skrev =)



Ha de så bra.

Fin blogg föresten! =)

2009-05-09 @ 20:39:05
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0