Inte på topp, men inte heller nere på botten.. ännu.... ;)

... precis som rubriken lyder så känner jag mig inte riktigt på topp just för tillfället....
Och blogglusten finns verkligen inte över huvudtaget just nu egentligen, eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om.. Önskar så att jag kunde skriva om allt som rör sig i mitt huvud, men det går inte- skulle nog bli klassad som... ja, lite dum i huvudet eller så.. :) haha

Känner mig rätt så ensam... mitt i folksamlingen lixom... Det är en konstig känsla och jag kan inte beskriva den på något annat sätt.
Det känns som att jag gått vilse i mig själv. Kämpar så för att hitta vägen ut, men stöter bara på nya problem och nya prövningar.
Men det är inget att hänga läpp för egentligen, livet är så: 
It goes up sometimes, and sometimes it goes down. :)
Det är bara gilla läget och se glad ut när det känns som värst..
För oavsett hur man än vrider och vänder på saker och ting
så kan det alltid bli värre.

Man ska vara glad för det man har
, uppskatta det man har fått och se fram emot det som komma skall.


Jag vet att det här inlägget blir lite konstigt.. lite upp och ner.. :)
höga berg, djupa dalar lixom :)

Ja, jag blir också tokig på mig själv ibland!

//Angie


ps, ibland är det jävligt skönt att bara gråta. ds


Kommentarer
Postat av: Kim

Fint skrivet. tyvärr känner ja samma sak, kunde inte ha skrivit de bättre själv.... De suger att känna så... Just din mening: känner sig ensam mitt i folksammlingen :(

Hur e de annars?? Ring om de e nått... kram

2009-06-08 @ 19:22:49
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Emmi

Vad jobbig bild du har lagt ut, men kändes ändå lite "befriande" på något sätt.

Jag förstår oxå hur du menar, och jag hoppas verkligen du mår bättre snart!



Massor med kramar!

2009-06-09 @ 11:44:49
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Denana

Tyck till om bantning samt andra metoder i min blogg



Intresserad? [email protected]

2009-06-11 @ 10:33:44
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: veronica

Hej vännen!!!

Vilken jobbig bild att se.... så äkta... usch :-(

Jag förstår hur du har det, jag har verkligen varit nere på botten men en dag blir det bättre!

En dag så ler solen mot en :-) men visst kommer det dagar då molnen sveper förbi!



Kraaam

2009-06-12 @ 23:33:37
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0