Now what?!

Hur fan ska det här sluta nu då?

De högre makterna jävlas med mig BIG TIME.
Kan bara inte för mitt liv förstå vad jag har gjort för att förjäna allt det här?!
Visst, jag är inte Guds bästa barn direkt, men så jävla hemsk är jag inte! Faktiskt! (Eller jo, tydligen är jag väl det?)

Hur mycket mer ska man orka med?
När ska vinden vända?

Får väl försöka se något positivt i all den här jävla skiten (ursäkta språket) och det enda jag kan komma på är:
Nystart? Börja om helt och hållet från början?

Men i vilken ände börjar man?
Och hur mycket måste man orka med innan man får kasta in handduken och ge upp?
Mycket!
Kasta in handduken är inget alternativ egentligen, det gäller bara att försöka gå vidare.
Som sagt: Något positivt måste väl ändå komma från allt det här också?!
Eller?!


Min mamma har alltid sagt till mig att man i livet står på 3 ben, som står för:
1. Bostad
2. Jobb/ekonomi
3.Relationer
Och saknar man något av dom så står man inte riktigt stadigt, man vacklar lixom omkring. Man mår inte riktigt bra förmodligen, saknar man något kan något annat bli lidande. Det blir som en ond cirkel typ. 
Och saknar man flera saker är det mycket möjligt att man trillar omkull och hamnar på rygg.

This is me.
Och jag ligger på rygg.

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad e d som hander???

2009-07-17 @ 10:45:04
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: veronica

Halloj!!!

Vad duktig du är med viktnedgången!!!!

AVIS för jag står still men nu blir det nog ändring på det - SATS here i come :-D



Jag vet precis vad man kan få genomlida i sitt liv men jag tror att enda sättet är att ta tag i sina problem, tror inte att man kan fly från dom då jag är säker på att problemen kommer ikapp!

Ta tjuren vid hornen :-)



Kram

2009-07-17 @ 15:23:40
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: Seeing you from a distance

Ibland måste man gå fel för att kunna hitta rätt.

Ibland kanske det bara inte är menat.

Ibland måste man ligga på rygg för att få kämpa sig upp på ben.



Det kan inte regna hela tiden o hade du vart singel hade jag visat dig hur en gentleman behandlar en kvinna.



//N

2009-08-05 @ 00:57:15
Postat av: Kim

BLOGGA

2009-08-07 @ 17:33:15
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0