Ord

Det sägs att en bild säger mer än tusen ord..
I det här fallet sa dom här orden mer än vad tusen bilder någonsin hade kunnat göra...




Maja:
Tack för att jag får finnas i ditt liv.
Tack för allt du gör och säger.
Du stärker mig och det finns inte ord i denna värld som kan beskriva hur mycket jag saknat dig.
Har aldrig och kommer aldrig sluta älska dig!!



Från den djupaste dal, till dom ljusaste dar
Jag säger till dig; du o jag klarar det ihop
färden är lång o bördan är stor
Men jag vet att, du o jag klarar det ihop
för den ena har styrka o den andra har mod
Du o jag klarar det ihop
vi går tillsammans mot en hel bataljon
Du o jag klarar det ihop


Kommentarer
Postat av: Maja

Hittar verkligen inte ord. Detta är världens finaste blogginlägg någonsin! TACK FÖR ALLT MITT HJÄRTA <3



ÄLskar dig så himla mycket!

2009-04-22 @ 19:10:41
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Kim

vackert :-)



Fan va kul att ni är vänner igen.

Man ska va rädd om sina bästa, finns inte många.



Kul föresten med nytt inlägg, kollar varje dag även fast ja vet att du INTE har skrivit, MEN NU :-)

2009-04-22 @ 20:38:17
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0