jag förstår faktiskt inte...

Jag förstår inte hur min svärfar tänker ibland..
jag älskar honom otroligt mycket, men fattar verkligen inte hur han tänker till och från...

huset som han,jag och thomas äger tillsammans är för dyrt för mig och thomas.
därför har vi nu kommit till det beslutet att vi vill sälja.

min svärfar har sagt vid flera tillfällen att han vill att vi ska sälja huset och hitta varsin plats att bo på.
så nu när vi äntligen har kommit så långt att vi insett att vi faktiskt vill och behöver sälja och flytta till mindre.
och vi vill flytta till mindre för cricke och alex ska inte bo här längre, dom ska bo med sin mamma. cricke flyttade i torsdags och alex flyttar förmodligen på fredag.
så därför behöver vi inte längre bo så här stort.

vi har hittat en hel del hus som vi är intresserade av, framför allt ett hus som vi är JÄTTEintresserad av. Visning imorgon kl 14.

anyway, thomas berättade för hassan(min svärfar) att vi ska gå på en visning imorgon och att hassan nu behöver titta på allvar efter någon annanstans att bo. han vet vår situation på alla sätt, men blev ARG på thomas.
Klagade över att thomas inte tar ansvar för det han gör(vilket han ju visst gör)  och sa även att ''jag är 73 år, ska jag nu börja leta efter någon annanstans att bo?!?!?!!!!????''.... och han är verkligen jättearg...

jag förstår inte.. han har flera gånger sagt att han vill flytta och sälja huset, men nu när det fönstret öppnar sig så blir han arg och vill inte????!!

herregud, allt är en soppa just nu... men vi får hoppas att allt löser sig...

kramisar på er som läser min blogg, vilka är ni förresten?? =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Din kära kusin läser din blogg!! Kul att läsa om vad du har för dig om dagarna :)

kram kusin vitamin

2008-09-11 @ 18:54:12
URL: http://supersanna87.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0