Update...

Har inte bloggat nu på ett par dagar... pga diverse orsaker...
är så jävla less på vissa personer i min omgivning, fattar inte hur fan folk tänker?!
anyway, har definitivt inte haft någon blogglust...
Har ju en hel del bilder att ladda upp egentligen...

bilderna på naglarna struntar jag i att ladda upp eftersom jag tappade 3 st dagen efter att jag fått dom gjorda... och dagen efter det tog jag bort alla andra, orkar inte se ut som en dåre bara för att ja har tappat 3 naglar lixom...


I förrgår bakade jag och min vän lussebullar =) vi tänkte att man kan ju tjuvstarta lite ;-) =P haha
blev supersmarrigt, men inte många alls... (vart tog all deg vägen? =S =P... )
sååå, idag har jag bakat ännu en omgång med bullar! =) den här gången vart det fler bullar så dom ska väl räcka lite längre =) hehe




nu hade jag precis besök här igen av inte så roliga människor kanske.. vet inte vad dom ville... men allt känns obahagligt...
orkar inte med det här längre...
finns det någon utväg? något jag kan göra för att lösa allt det här?
Jag vet att det alltid finns en utväg, men den vill jag inte ta. Den är feg och egoistisk...

men jag orkar faktiskt inge mer... fan
fan fan fan.
hjälp?
fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0