Tisdag

Imorse snackade jag med Maja på msn, och redde ut lite saker. det var skönt att få det gjort äntligen, för det behövdes verkligen.
Jag älskar dig enormt mycket gumman! Och jag både tror och hoppas att vi tar oss igenom det här! Love you! <3 <3 =)

När jag pratat med Maja, åt vi frukost och sen gjorde vi oss iordning och åkte hem till Tina.. jag var så duktigt oblyg att jag bjöd in oss till Tina =) Men jag tror inte hon hade så mycket emot det =)
Alltid lika trevligt att fika med Tina =)

Sen åkte vi hemåt, för Jonathan var jättetrött... så när vi kom hem fick han krypa ner hos Thomas(som har legat nerbäddad i sängen sen igår morse! han är förkyld... lika förkyld som jag, men sängliggandes =) haha) och så somnade han.
då passade jag och Millan på att åka till Farsta, för millan skulle försöka shoppa lite idag igen =) haha
hon skulle även lämna tillbaka tröjan hon köpte igår, för den var fel storlek... så vi gick till gina tricot...
hon gick och hämtade den tröjan hon skulle ha, och sen gick vi till kassan...
där står det en brud som ska ha typ 325584 st olika plagg! och när hon i kassan ÄNTLIGEN larmat av allt och läst alla streckkoder, går bruden som ska handla iväg??!!!!?? hon i kassan väntar ett litet tag, och min och millans irritation växer sig allt större...  den där jävla bruden går och hämtar en klänning till, och går SKITSAKTA!! ingen respekt överhuvudtaget för att det stod folk i kö!! JÄÄVLA FITTA!!
aja...
sen gled vi in på ica också och handlade middagsgrejjer...
när vi kom hem väckte vi jonathan och thomas och satte igång med middagen...
millan gjorde smörgåstårta och jag gjorde tonfisksallad.
det var jättegott! =)
Jag åt förvisso bara min tonfisksallad, som var riktigt smarrig =)
Nu sitter vi och tittar på 'Bilar' och äter glass =)


Imorn ska jag, Millan och Jonathan gå till Huddingehallen och bada (!!) haha.. ska bli riktigt kul faktiskt...  =)
Och sen tänkte vi äta lunch och sen gå och leka lite i rådsparken kanske... och sen klockan 14.45 ska vi till tandläkaren med Jonathan =)
Får se hur det går =)

Nej, nu ska jag ta och sjunka ner bredvid min älskade son och titta på Bilar =) *ler*

puss och kram! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0