Tidig morgon

Idag visade klockan på 06.58 när jag klev upp. =)
Härlligt att vakna tidigt ibland, speciellt idag. för jag visste att Jonathan fortfarande låg och sov. =)
Jag vill gärna kliva upp på morgonen, vakna till i lugn och ro, gärna dricka en kopp kaffe innan Jonathan vaknar =)
idag var jag tvungen att köra Stephie till Stuvsta också, för hon skulle iväg med skolan och orientera...
när jag kom hem gjorde jag iordning en kopp kaffe, men hann bara dricka halva koppen ungefär innan jonathan vaknade... men hur som helst så fick jag i alla fall VAKNA i lugn och ro =)

Idag är det jättefint höstväder, gud vad jag önskar att jag hade en kamera... *ledsen i ögat*
hatar det faktum att jag behövde sälja min kamera, och dessutom till ett sådant fruktansvärt jävla HOR-PRIS som vi sålde den för.. =( man ska inte ångra saker, men det ångrar jag faktiskt! Vi hade fan kunnat få det dubbla nästan! FAN!
hur som helst så kommer jag ta ut jonathan i nya vagnen och hunden i kopplet och sen ta en långpromenad... =)
det är lite kyligt, men det är fortfarande soligt och det är ju as nice ju! =)
Det enda jag hoppas på nu är att Maja vill göra mig sällskap! ;-)

Maja frågade mig nyss om jag ville följa med och göra naglar idag, och det vill jag ju självklart! =)
Klockan 18 skulle hon vara där, i sundbyberg... måste fixa sånt där sl-kort typ...
har ju numera ingen bil =(... men men... aja =)
Tror att det ska gå bra i alla fall, om jag har tur så kanske thomas kan komma och hämta oss där om han har vägarna förbi =)

Så vi får se hur det blir idag, men en promenad vill jag hinna med =)

Kommentarer
Postat av: Maja

Meow. Du e så söt som skriver alltid ngt kuligt om mig i din blogg. <3<3<3



Hoppas du vill följa med o göra naglar, har saknat dig massor. <3!!

2008-10-06 @ 09:56:54
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Angie

japp, tråkigt att du inte kunde följa med på promenad bara! =(

Men vi hörs sen angående naglarna! måste ju hur som helst kolla med stephie först att det är okej för henne... =)

2008-10-06 @ 10:15:53
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0