Nu så!

Nu har jag gjort min första header nånsin! (absolut inte den sista! =) haha)


Nu känns det som om jag är klar för tillfället, kommer ju hålla på å ändra flera gånger, men för stunden är jag nöjd över hur det blev! =)


Anyway...
Idag sålde jag den röda vagnen, vilket är skönt! Äntligen blev jag av med den! Sänkte priset lite, så då fick jag iväg den =)

Igår var jag och Millan barnvakter till en jääättesöt liten tjej som heter Nova, hon fyller snart 1 år =)
Och oj oj oj vad bebis sugen jag blev! Vill ju ha en liten jag med!  =)
Hon skulle ha sovit här, men det blev nå knas med vällingen så hon fick ont i magen(tror vi) och ville inte alls sova, bara grät och var jätteledsen=(
Så då ringde vi Tessan(Novas mamma) och berättade vad som hänt osv. och sen beslutade vi att det var bäst att vi körde hem henne, så hon fick sova med sin mamma istället = )
så jag fick låna Hassans bil, och sen så körde vi hem henne...
Det var en lång dag igår, vi gick upp tidigt och höll igång hela dagen...
Men riktigt kul var det! =)
Ska prova om jag kanske kan ladda upp en video på den lilla sötnosen... =)

Hmm, vet inte riktigt om det funkar.... =S =S =S  =S

Kommentarer
Postat av: Millan

Va grym du e gumman ;-)

2008-10-23 @ 15:13:34
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Carro

Men vilken sötis. :) Man kan juh bara inte låta bli att le. :P

2008-10-23 @ 15:28:21
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Oscar

Haha, va sött att du lagt upp den här oxå! :D

kramar / Pappa till Nova (Oscar) =))

2008-10-28 @ 12:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0