Mycket att göra

Idag har jag jättemycket som jag skulle behöva göra..
Hela huset ser ut som att det har kommit in en tornado och rört om precis överallt. ser förjävligt ut...
och så vill jag inte ha det!  =)
så här ser det ut här hemma just nu:












Det som behöver göras:
*Ordna disken
*Plocka i köket
*Plocka i vardagsrummet
*Möblera om lite
*Vika tvätt
*Tvätta
*Hänga tvätt
* Dammsuga
*Torka golven
*Skura köksluckorna/lådorna
*Tvätta fönstrena i vardagsrummet
*Få Jonathan att städa i sitt rum...

Som sagt, har jättemycket att göra, så jag tänkte köra igång nu! =)
Får se hur mycket jag hinner med, ska åka och fika med Tina om ett tag också, men jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt innan det!
Frågan är bara vart jag ska börja.... ? *hmm*
hehe

Vad ska du hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Suss

Vad härligt med någon som vågar visa upp sitt hem i något annat än perfekt och fläckfritt skick! Mer sånt tycker jag! :-) Relaterat - http://kevlarjeans.blogspot.com/2008/10/stda-bort-sitt-frhllande.html

2008-10-25 @ 13:12:51
URL: http://kevlarjeans.blogspot.com/
Postat av: Marika

tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg! ;)



(och däremellan storstädning av lilla lägenheten och tvättstugan som börjar om.. tio minuter!)

2008-10-25 @ 21:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0