Kul lista =)

Tio första:
Första bästa kompis:
Josephine
Första bil: Första egna bilen var min volvo v70 2,4T som jag nyligen blev av med=(
Första kärlek: Första ÄKTA kärleken Thomas, första 'kärleken' hette Christos...
Första husdjur: En sköldpadda som hette Bobby!
Första semester: Bröllopsresan till Egypten
Första jobb: Mamma på heltid
Första köpta skiva: ? Backstreet Boys säkerligen...
Första riktiga kyss: En kyss är ju fylld av kärlek, så Thomas =)
Första piercing: förutom öronen, så naveln.
Första konsert: Tro det eller ej, men har aldrig varit på en konsert!

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Hmm... ja de va ju... fan... några veckor sen...
Sista bilfärd: för typ 3 timmar sen, åkte fram och tillbaka till Coop
Sista filmen du såg: Bio: Wanted  DVD: halva Mamma Mia typ...
Sista bubbelbadet:  typ 2 veckor sen...
Sista spelade cd: Soundtracket till Mamma Mia
Sista gången du grät: Här om dagen...
Sista måltiden: Middagen =) Ravioli och knäckemackor

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nej
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? ja
Varit på tv? hmm, inte vad jag vet...
Fått ditt hjärta krossat? ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? njae inte direkt... faktiskt inte...
Haft ett one night stand? tyvärr ja
Busringt till nån? självklart! =) MÅNGA GÅNGER!

Sju saker du har på dig:
Bh,linne,trosor,byxor,strumpor,vigselringen,mitt halsband som jag fick i mors dag present för 2 år sen =)

Sex personer som du älskar:
Thomas
Jonathan
Millan
Maja
Mamma
Pappa

Fem SAKER (inte pengar) du önskar att du hade:
En Canon EOS 450D
En bil! =)
En fungerande vagn
Minneskortsläsare till datorn
En större och skönare säng!

Fyra personer du önskar att du hade bättre kontakt med:
Therese(älskade lillasyster)
Mikaela(älskade storasyster)
Niklas(älskade storebror)
Pappa! =)

Tre val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? BRA sommar(soligt och varmt!)
Choklad eller chips? chips...

Två saker att göra innan du dör:
Ha så mycket pengar att jag kan shoppa tills jag STUPAR!
Se mina barn gifta sig. =) (inte med varandra självklart!! haha)

En sak du ångrar:
Försöker att inte göra saker som jag får ångra, men måste jag välja något så är det: att vi gjorde dom affärerna vi gjorde i somras...


Hoppas att jag får läsa denna lista på din blogg också! =P ;-)

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoho!! Jag nämns TVÅ gånger, wei! Vilken rolig lista. Den ska jag sno. :] hihi love you <3

2008-10-10 @ 09:48:58
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Angie

Jaaaa!!! sno den!! =)

2008-10-10 @ 09:52:07
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: Maja

Oj jävla skit. Nämns bara EN gång, vadå självgod lixom... ''Jag nämns TVÅ gånger''. haha :D

2008-10-10 @ 09:52:43
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Angie

Haha du är söt.

Och du är definitivt värd att nämnas minst två gånger! <3

2008-10-10 @ 10:22:35
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: stephanie

hmmm.

Älskar du inte mej elr????

2008-10-24 @ 16:51:20
URL: http://steffif95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0