Ja just det!

Glömde skriva det...
Har idag märkt en enorm skillnad på Jonathan. Han är mycket lugnare, trevligare och får inte lika många 'utbrott' som han brukar.
Helt sjukt vad snabbt det kan förändras.. jag menar, stephie har bara varit borta sen igår...
Men men... det krävs inte mycket! =)
Och jag är supernöjd, att han har varit som han har varit idag, har fått till följd att jag inte behövt skälla på honom, jag har kunnat städa i hyffsad lugn och ro.
Jag är nöjd! =)
Och gud vad jag älskar den pojken, han har fått mitt hjärta att smälta flera gånger idag! Min älskling! <3



Kommentarer
Postat av: stephanie

Hejhej det är väldigt bra nu med nonis elr hur puss puss !

2008-10-27 @ 15:50:50
URL: http://steffif95.blogg.se/
Postat av: Angie

Ja, det är det faktiskt. Han är nästan raka motsatsen till hur han brukar vara, och det är ju jättebra!

puss

2008-10-27 @ 20:18:05
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0