helvetes jävla fanskap till dator!!!!!!!!

FAAAAAN är så jävla irriterad nu!!!
Har faktiskt hittat sladden både till kameran och till min mobil!

men när jag pluggar in skiten i datorn så TOTALVÄGRAR DET ATT FUNKA!!!!!
TELEFONEN FUNKAR INTE!!! KAMERAN FUNKAR INTE!!!!!
VAFFAAAAANNNN?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

VARFÖR FUNKAR INGET SOM JAG VILL?!??!?!?!?!?!?! *ARG*

ringde thomas och var upprörd och han säger då(som att det är det enklaste i världen och även det mest självklara!):
''ja, men du måste ju ladda hem 64 nånting nånting.'' typ :*daaaahhh*

????!?!?!!?!?!?!?!?!?!!!!?!??!?!?

VA?!?!?!?!

Jag har allitd bara behövt koppla in skiten i datorn så har det funkat! och har det inte gjort det så har det gått att lösa med skivan till mobilen! men inte ens det funkar nu!
och fan att han inte ens har vett att prata svenska med mig när jag är upprörd! haha
ääla ubbe! =) (Älskar dig min älskling, men jag är arg på datorn nu juuuhh.... )

Nej, nu lägger jag ner det här projektet för idag..
imorgon bitti kommer alexandra hit...
jippie...

Nu ska jag ta och gå och titta på mamma mia med Stephie! =)

Kommentarer
Postat av: stephaNIE

Hej mamma ja den datorn är lite konstig tycker jag oxså men men men är oxså jobbig den funkar som den inte ska jag har ju typ tagit bort jätte ,ycket bilder ju och massa andra shit ju!!!!!

Men men nu ska vi gå och titta på Mamma Mia ;)

2008-10-11 @ 01:04:34
URL: http://steffif95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0