Helt slut

Japp, nu är jag helt slut... Har inte hunnit med ens hälften av det jag ville... =(
Har varit tvungen å springa på toaletten stup i kvarten(haha) och sen så har jag även börjat få ont i huvudet =(

Anyway, det jag har hunnit med är i alla fall:

*jag har ordnat disken
*jag har möblerat om
*jag har plockat lite i köket

*jag har plockat i vardagsrummet

*jag har tvättat( 3 maskiner)

*jag har skurat några av skåpen/lådorna i köket

*Har dammsugit i samband med ommöbleringen
*jag har även(detta stod inte med på min 'to-do-lista', men jag har skurat i köksskåpet där soppåsen står. Och även gjort iordning i duschen,skurat hyllan som vi har där och slängt tomma shampo och balsam flaskor.


Tänkte faktiskt ta och hoppa i säng nu ( =O )!!
herregud, min älskling kommer inte tro mig när jag ringer honom och säger att jag är på väg i säng, haha! =)

Tänkte nämligen göra mig klar och så, och sen krypa ner i sängen och titta lite på sex and the city filmen... behöver ju absolut inte känna att jag måste se hela då jag redan har sett den en gång =)


Nu ger jag upp för idag!
Fortsätter med starka och pigga tag imorgon! =)

Puss och kram Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0