Rensat och färgat! =)

Igår rensade jag och Maja lite här hemma hos mig, i källaren... fick ihop en säck med gamla kläder som ska slängas..
i förrgår var vi nämligen hemma hos maja och rensade, hon gick igenom alla sina lådor med kläder osv... för hon och erik är nu officiellt sambos nu! Grattis! =)
När vi var här igår och rensade så lade sig tila i klädhögen(som skulle kastas) och jag fortsatte att kasta dit grejer, vilket gjorde att hon såg ut så här:


stephanie fick massa nya kläder av både mig och maja(mest från maja, men liite från mig också ) haha
så här såg hennes klädhög ut när hon hade provat allt =)

allt som hon fick av maja satt skiiiitsnyggt! och jag upptäckte igår att jag hade samma storlek som stephie har nu, när jag och thomas blev tillsammans för 6 år sen... *muttrar*


sen färgade maja mitt hår, för jag hade asful utväxt... haha

snacka om lång utväxt va? =)

Jag blev jättenöjd med resultatet i alla fall, man ser liiiiiite liiiiiiiite, men absolut inte så mycket som innan...

på bilden är håret fortfarande lite blött, så det syns ju inte riktigt hur resultatet blev.. men som sagt; jag är jättenöjd! =)


Idag har jag massor som jag skulle behöva göra, men jag har ingen ork till nånting egentligen tror jag...
men jag skulle behöva:
*vika massa tvätt
*ordna klart inne på kontoret
*plocka ute i vardagsrum och kök
*dammsuga
*torka golvet
*tvätta stephies kläder
*fixa disken

har säkert glömt någonting, men som sagt har mycket att göra och lite energi... ffaaannn...
haha, vi får se hur det blir!
ha det! =)
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Maja

Håret blev jävligt bra jö. Syns pyttepytte lite att du hade utväxt. Men det går o fixa på noll tid. ;) Ifall du skulle vilja dvs.



Vi var jävligt duktiga igår! Tila var sjukt söt. Hon rörde sig inte ur fläcken, oavsett om det kom kläder flygandes mot henne. :D



Gå ut o ta en kopp kaffe och en cigg, andas in och andas ut och hugg in älskling! Du kommer må mkt bättre när allting e klart sen. <3 Muta ungen med kex eller frukt framför en film. Och hunden med ett smaskigt ben eller ngt, så ska du se att det fixar sig! Om inte.. så kan du ju alltid hota med Bernt! :D hihi



älskar dig schnygging.

2008-10-03 @ 10:50:48
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Angie

japp, jag är jävligt nöjd än så länge! =)

Får se om jag får någon ny utväxt nu eller om färgen är min rätta hårfärg =) tror att färgen är det närmaste jag kan komma min hårfärg =)



japp, det var vi verkligen! Tila var riktigt söt, hon lyfte ju inte ens på ögonlocken när jag kastade kläder som hamnade på henne =) hahaha



har inget kaffe! =( men jag tror jag ska ta tag i mig själv och ordna lite =) är sååå jävla trött bara, men jag får bita ihop...

Åååh, jag ska absolut hota med Bernt! =) hihi



Älskar dig ocksååå

2008-10-03 @ 11:03:03
URL: http://angiepangie.blogg.se/
Postat av: stephanie

mamma gud vad finnt ditt hår blev det ska du veta hehe ;) pusss puss vi syns när vi ska titta på film senare i kväll med millan ocxså ;)

2008-10-04 @ 23:30:04
URL: http://steffif95.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0