bloggsugen

nu är jag bloggsugen igen!
Men jag har inte tid att skriva något långt inlägg nu, får göra det senare idag! =)
har ett ganska långt inlägg i huvudet som jag vill skriva =)
hehe

nu ska vi nog äta lite här hemma snart! men jag bloggar sen igen!:D

Tina: måste säga att jag tycker att du gör ett jävligt bra jobb, med tanke på den tjänsten du har. Tycker du ska sätta ner foten angående anställning och även en viss medarbetare... -hur som helst, jag är stolt över dig! Finns inte många som skulle ställa upp och göra det du gör för sitt jobb och sin arbetsplats som du gör! och vad får du för tack lixom? inte mycket...!! =) du är värd hur mycket som helst som tack och uppskattning! Thomas håller med! =) Puuuss gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0