Sovtimmar!

Fan jag måste verkligen komma på min sovgräns. För när jag har sovit i ett antal timmar, så är jag pigg och utvilad, men sover jag mindre än dom timmarna, så är jag trött. och sover jag MER än dom timmarna, är jag om möjligt ÄNNU tröttare...
Här om dagen, när Hassan gjorde sig illa, så sov jag först i 3 timmar och sen efter att jag varit upp en timme så sov jag i ytterligare 3 timmar. Totalt 6 timmar alltså.. och då kände jag mig faktiskt ganska pigg och utvilad... Det kan ju bero på att jag hade mycket att göra också, men jag tror att jag kan sova i 6-7 timmar, och inte mer eller mindre än det...
Igår gick jag och la mig runt 12, och när Thomas försökte väcka mig vid 9-9.30 var jag som stendöd. Då hade jag alltså sovit typ 9-9½ timmar, vilket är för mycket! kunde inte öppna ögonen förns två timmar senare! =o
Tror att jag ikväll när jag går och lägger mig, ska ställa klockan på typ 6 timmar senare, tror att jag kan vakna då och kliva upp.. haha...

shit, vad intressant läsning för er? Eller inte?! haha...
nu ska jag och Thomas och Jonathan åka iväg och hämta mammas bakmaskin, så att jag kan baka lussebullar idag! =)
Har även satt igång två tvättmaskiner med en del tvätt...
Var tvungen att sortera ut jonathans kläder, tänkte prova att tvätta hans kläder med sköljmedel som är typ väldigt lätt parfymerat... softlan sensitive eller något sånt hette den... hoppas på att hans utslag blir bättre, kom på att dom kan ju bero på sköljmedlet... har ju provat att byta tvättmedel men utan resultat. har provat att byta sköljmedel också, men utan resultat. Men det var väldigt länge sen jag använde sån där sensitive grej, det var typ när han vara liten bebis, så tänkte prova det igen! =)

Pratade precis med mamma, hon ska julpynta i helgen... åååhh, jag vill också!! Det är ALLTID så himla mysigt hemma hos henne under jultiden! Hon pyntar mycket, det är sååå mysigt! får nog åka dit på söndag och fota lite, så kan ni få se! hehe...

Puss o kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0