Söndag

Idag skulle vi ha gått på visning, men Thomas var så trött så vi ska gå på omvisningen imorgon istället =)
Idag ska jag tvätta en hel del och vika massa tvätt, sen bubblade Millan något om att vi kan klämma in sängen i bilen och åka och byta säng.. haha..
Den sängen som står här, ska hem till mamma, och Millans säng som står hemma hos mamma ska hit.
Vi får se hur vi gör, tänkte mäta i bilen lite så får vi se.. Det går ju annars att slänga upp madrasserna på taket, men då måste man ju typ slå in dom först, eftersom vädret inte är det bästa direkt.. hmmm...
som sagt, vi får se =)

Ska i alla fall åka hem till mamma idag, hon har julpyntat i helgen och som jag skrev i något tidigare inlägg, så är det alltid så mysigt hemma hos henne när hon julpyntat! =)
Och eftersom jag har bestämt mig för att det är onödigt att julpynta här hemma med tanke på att vi har visningar och sen ska flytta så småningom så känns det onödigt att pynta...
kanske sätter upp någon julstjärna eller något, men då enbart för att få den härliga belysningen som några av dom stjärnorna jag har ger... =)

Nej, nu är det dags att ta tag i tvätten, har massor att vika hahaha! =)

//Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0