Ont i magen...

Satan vad ont jag har i magen.. vette fan vart det kommer ifrån heller.. =(
Och sen har jag ont i armen, var och lämnade blodprov i morse, har fått ett litet blåmärke... men men...


imorgon får jag svar på om min önskan går i uppfyllelse, hjälp mig att hålla tummarna! =)

Har precis lagt jonathan för att sova middag bredvid thomas, så nu tänkte jag låna stephies säng och vila lite, hoppas på att magsmärtan släpper...

Söt bild på Nonis:
 Min älskade son! <3

Bloggar om gårdagen lite senare, men kan ju säga att fan vad kul det var!! =)
Återkommer om en timme eller två!
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Maja

Om det e bebis du hoppas på, så håller jag tummarna både på fötterna och händerna. <3

2008-11-12 @ 10:56:15
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Johanna

usch för lämna blodprov :(

2008-11-12 @ 23:23:58
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0