Ny telefon

Idag har vi bara tagit det lugnt, jag har mailat med vår mäklare med dom sista uppgifterna så hon kunde lägga upp huset till försäljning.
Fick faktiskt sovmorgon idag igen! Tack älskling!
Förvisso så kanske det inte var helt frivilligt, för både han och jonathan försökte att väcka mig, men jag var typ stendöd... tycker att det känns läskigt, att jag är så trött att jag inte ens vaknar när någon försöker väcka mig... nog för att jag är svårväckt, men fullkomligt omöjlig brukar jag inte vara! jaja... får peppa mitt undermedvetna för att vakna imorn... =)
För Thomas vill ge mig en jättefin present, men då krävs det att han kan jobba som han ska och få in pengar! =)

Anyway... jag,millan och jonathan åkte iväg till elgiganten, för jag ville kolla på ny telefon... det är absolut inget fel på den jag har nu, men jag känner att jag faktiskt inte vill ha en fullt så avancerad telefon.. jag vill kunna ringa,skicka sms/mms och lyssna på musik... och gärna kunna fota, men det behöver absolut inte vara med en 5 megapixels kamera som jag har i min telefon nu... så den ska jag försöka sälja faktiskt.... =)
hittade några telefoner som jag kunde tänka mig(vill gärna ha sån som med lucka som man fäller upp),men alla var det något fel på... haha... den ena tog inte MP3, och det vill ja för att kunna lyssna på musik... den andra var en nokia, jag tycker nokia e lite tråkiga egentligen så den va ja inte nöjd med... sen hittade jag en som jag VILLE HA! tar en nummerlapp och får hjälp väldigt fort faktiskt, säger vilken telefon jag vill ha och då säger han att den är låst till Telenor??!!! vafan e de för jävla puckat skit?! jävligt irriterande...
så det blev ingen ny telefon, men jag kom på att vi har en telefon här liggande som uppfyller alla mina krav förutom att den inte har sån där lucka... men den ska jag ha! =) då kan jag dessutom spara mitt presentkort som jag fick i födelsedagspresent och hitta på något annat att köpa! =)

Vill du köpa min telefon? =)
Det är en Sony Ericsson C902, endast några månader gammal. Den fungerar klockrent. Minneskort på 1 GB medföljer.
Det enda som är negativt är att jag har satt på en grej på baksidan så att jag kunde sätta fast den i bilen(med magnet). Den går säkert att pilla bort om man inte vill ha den, men tror att det kan bli märken ''i lacken'' då...
Här kan du läsa mer om telefonen! =)
Skriv en kommentar om du är intresserad av den! Vill ha minst 2500 kr för den. Så 2500 kr eller bud! =)

Nu är det dags att äta, Millan har lagat mat! Stekt ris och stekt korv! ska bli gott tror jag!

Vill passa på att tacka Millan också, för att du finns här och stöttar mig! JAG ÄLSKAR DIG! Och på måndag ska vi äntligen göra någonting... BARA DU OCH JAG!!!  <3

Kommentarer
Postat av: Millan



Hihi, hoppas du tyckte om maten, för det gjorde jag =)

Du glömmde ju berätta om hur jobbig din son var på Elgiganten =O

Och att han ville sååå gärna ha en mobil =)

Svar på ditt inlägg i min blogg:

Jag vill gärna vara här, annars skulle jag inte vara det, men jag vill inte "flytta in", för jag vill kunna sova hos mamma om det blir jobbigt mellan oss eller nått, vilket det lätt kan bli, när man e 24 timmar om dyget med varran =P

Du mår inte bra, eftersom allt med Stephie är väldigt jobbigt för dig, men jag vet ju inte ens varför jag e som jag e =S

Jag finns alltid här för dig gumman <3

ALLTID!!!! FOR EVER!!!!



LOVE YOU LOOOOOONG TIME <3<3<3

2008-11-06 @ 19:53:17
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Emmi

Grattis (!!!!!!!!!!!!!!!) i efterskott :D

Hoppas du hade en superbra dag!

Och att ni får skratta mycket på måndag ;)

Kramar!

2008-11-06 @ 21:46:29
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0